Şubat 08, 2007

Yeni template

Şu yanda arşiv bölümünde şuan ki görünüme sahip olamıyorum die sürekli sinir olurdum. Çoğu yerde gördüğüm bir düzendi bu. Yeni Blogger olup, beta kafalı kalmamdan kaynaklandığını bugün keşfettiğim bişi bu o yüzden hoşuma gitti:=) Bi de bişiy daha. 2006 da sadece 52 post yazıp. sadece 39 günde 50 post yayımlamak ilginç bişi ha bu postların bir kısmı, bir postun ilgisini dağıtmak için şişirmece tabi ancak yine de çok güzel bu kadar çok olmaları ve tabi herhengi post u hiç bişi hissetmeden yazmıyorum belki ama Youtube la çok içli dışlı oldum bu aralar sonradan görme olaraktan:=) War war bi ilham perim o bariz canım dediğim. neyse umarım daha yavaş adımlarla ancak daha güçlü yazılarımı yayınlarım bundan böyle:=) Bide daha önce link vermeye karşıydım postların içine link gömüyodum artık o şekil link gömmicem yanda sürekli okuduğum ve okuyacagım linkleri yazarlar bölümünde verdim. Ben çok zor beğenen ancak beğenince de tutkunu olan bir insan olduğumdan aile linklerim dışında kilerin çok değerli yazarlar olduğunu buradan belirtmek isterim tabi bana göre çok değerli insanlar. Aile linklerim Okanhas ve GunSerBur . Ben beni öz insanlar okusun isterim. tiraj kaygım yok. o yüzden diğer takip ettiğim insanları eklemiyorum. Bide şimdiden söyliim benim zevkle okumadığım bir link benim için pek te anlamı yoksa yazarlar bölümünde yer almayacaktır.. Yani beni ilerde ekleyenleri ekleme tahaddütünde bulunmuyorum:=)

Hadi hayırlısı bakalım yeni template eski GunO:=) wallahi moralim düzeldi yaw:=)

Hiç yorum yok: