Şubat 05, 2007

Büyük Keşif

Bugün çok büyük bir keşif yapmanın gururunu yaşıyorum:=)
Ben Nette öle saf saf dolaşırken tanıdığım, sonradan yüreğinin güzelliğine inanıp ilgilendiğim. Hatta Hran Dink zamanlarında aklının karışıklığını çözmek ugruna onu derinden hissetiğim bir kız.. Yine o günlerde umutsuzluğunu gidermek adına michalangello dokunuşu ile tanıştığım daha sonralı sabahlara kadar zevkle konuştuğum sevdiğim bir kız. Bir hafta içinde olan şeyler bunlar ve ben bu çağlayandan aşağı yuvarlanırken aklımı kurcalayan en önemli soru, beni rahatsız eden küçücük bi şüphe idi sadece, bu gidişatın mutluluğunu doya doya yaşamama mani olan.. Ben kimim??
Ona da sormuştum bunu o da bilmiyordu cevabını.. Ben kimim ki beni kaybetmek istememenin bir sebebi olsun demiştim. Ben kimim ki aramızda ki uçurumlara rağmen bunca yakınlaşmamız? Bu nedenle çok tartışmıştım onunla çünkü varabildiğim tek sonuç, ona pisikolojik destek olduğum için benim gitmelerime mani olmuştu, gidişimin onu üzeceğini belirtmesi bundan dı. Ewt sadece ezik duygusallığını toparlamamam içindi onunla arkadaşlığım. Oysa ben onu hep hissetmiştim, haksızlığa ugruyo olduğumu düşünmem bu yüzdendi.. Neyse.
Dün yine bu wardığım sonucun hoşnutsuzluğu ile başlayan bir tartışma yaşadık. Yine gittim, yine bir sebepten geri döndüm. Ondan kaynaklanmayan bir sebep bu sefer, kalbinin kırıldığını hissetiren bir haber vermişsede bana. Neyse tam bişiler hakkında konuşuyorduk. bana göstermediği bir konuşmanın küçük bir ayrıntısı benim ilgimi çekti.. Bugün tekrar düşününce ewt buldum.. Olayların benim kontrolüm dışında bu kadar hızlı bu kadar derin ancak anlamsız gerçekleşmesinin nedeni buldum..

Beni dilemiş. daha dogrusu benim gibi birini dilemiş. Sadece yanlızlık hissinden kurtulmak için hatta birilerine mesaj yollamak için beni dilemiş..:=) bunun ne kadar ilginç olduğunu anlatamam size. Ne kadar değerli bişi olduğunu anlatamam asla...

Tanrı bizi tanıştırmış. Olmaz olmuş. Ancak O bu dileğini hafifçe umursamazca dilediği için asla olsada farkına waramazdı. Garip olan bende onun yarısı kadar bir kızı 10 yıl önce dileyip 10 yıl hiç yorulmadan tüm acılı denemelere ragmen inatla aramış bir insanım o yüzdende rahatlıkla anlayabiliyorum bu bir haftanın önemini. İnanılmaz mutluyum ve inanılmaz rahatlamış durumdayım. Çünkü ben Tanrı inancı sarsılmış, kadınlara olan güveni tamamen yitirmiş iken. Böyle bir mucize çok manidar benim için.

Neyse o şimdi benim bu wardığım sonuçlerın dogruluğunu düşünemeyecek kadar yogun ve yorgun. Ama ben anladım ki Tanrı bize, bizim için yaptıklarını gösterdi.. ve elif noktalandı. Yani artık sizin seçimleriniz önemli olucak dendi bize...

Muhtemelen o da birkaç gün sonra benim bu akşam olduğum kadar rahatlıcak..
Ve o da bu anlam veremediğimiz ilerleyişe kendi açısından bir yön vericek...
Bence herşey biticek.

Ben kendi dileğimin başarısız girişimlerinden o kadar yorgunum ki artık bu dilekle iştigal olmak istemiorum. Ancak ona ne karar alırsa uyacağıma söz vericem. Sonuçta benim gibi biri onun dileği ve ben onun gibi birinin yarısına dahi razıydım...

Yemin ediyorum bu ilişkinin anlamını çözmeye ugraşmaktan dolayı çok yorulmuştum, şimdi çok huzurluyum... Artık bu kontrolsüz düşüş durduğu için belki de.. Bu bir haftanın yorumunu neden sonuç ilişkilerini çözmeye çalışmaktan çok yorulmuştum. Bu kızı gerçekten çok sevdim ve onun tercihlerine de en az sevgim kadar saygı duyucam...

Şimdi size bu özelimi neden anlatıyorum:=)
Ne dilediğine dikkat etmeli insan die anlatıyorum.
Dileğinizin sonuçlarını düşünün die anlatıyorum.
Aşkın da , herşey gibi sadece bir fikirle başlayacağını anlamanız için anlatıyorum.
Tanrının war ve size yakın olduğunu, fark etmeniz için anlatıyorum:=)

2 yorum:

Okana dedi ki...

süpersin aderfe ayakta alkışladım seni ama görmedin;))) kardeşin olarak mutluğunu istiyecek en büyük varlığım ve bunca şeyin farkına varman beni de en az senin kadar sevindirdi mutlu etti hayatta dilene bilecek dilekler vardır kişiye özeldir zamanı geldinde herkeze olumlu yönde hayatını etkiliyecek dileklerdir bunlar o yüzden dilekleri doğru kullanmak gerekir;)

---OPTiO--- dedi ki...

dilerim cok mutlu olursunuz :)))