Şubat 25, 2007

Yaşar

İşte öyle bir şey fırtınası devam ediyor...:=) Bugün aslında fazlasıyla melankolik başladığım bir gün. Kardeşimi İstanbul ellerine uğurladım. Hava güneşli ancak yeterince soguk. Bense yüreğimde ki eski acıların zihnimi ele geçiren saçma farkındalıkların itelemesi ile fazlasıyla duygusuz, düşünmekten uzak. Kabullenmenin verdiği sakin sessizlikle fazlasıyla meşgulüm. Aslında bir şiir yazıp tüm isyanımın izdüşümünü yapmayı planlıyordum. Tam pc nin başına geçmiş kendi karanlığımla okuyucularımıda karartıcak iken.

Yegenim Buket'in, hoş muhabbeti ile tembelleşip, tvde ki; eski, aslında bildiğim bir romantik filme takılıp. Tümden farklı bir ruh haline girdim:=)
Dün gece Okan Bayülgen'in "Makina" programını izlemişsinizdir umarım. Aydın Boysan ve Yaşar konuk olmuştu öncelikle. Diğerlerinden tek tanıdığım Harun Kolçak idi. Aslında bu çok konuk alıp çok saçmalamasından dolayı pek sevmiyorum bu programı. Hele bide birden çok popüler bir program olduğundan çokta itici gelior bana. Ancak 2 program üst üste bir toparlanma fark edilior Okan da:=) Nejat İşler, 2 hafta önce, Makina programına; sarhoş, konuk olmuş ve programı gülünç hale getirmiş. Aslında ben uzun zamandır, bu programı ciddi eleştirenlerdenim. Dün gece ise bir "Serhoş" konuk oldu. Çok güzel bir hazırlanışla Aydın Boysan'ın son kitabı ve hayatı tanıtıldı. " Sempatik Dinazor" diorum ben bu 86 yaşında ki Serhoş a. Serhoş: Aklı hoş, demekmiş bu arada.İlginç bir ayrıntı. Ben Yaşar'ı çok severim aslında. Müziğini, ses tonunu. Dün gece çok zeki olduğunu keşfettim, hazır cevap, romantik olmadığının altını çizen takdir edilesi bi insan imiş. Aşağıda da onun bir parçasını koydum. Aslında bu parçayı ilk duyduğumda hemen asıl sahibinden indirip buradan da yayınlamıştım. En azından şarkı sözlerini. Belki vicdan azabı yaptım Yaşar'ı daha farklı bir gözle görünce:=)

Neyse daha iim sanki. Biraz aymazım yine. Hatta mutluyum sanki.. Güneşten mi, sevdanın hoş gülüşünden mi, filmden mi, yegenden mi, neden? emin diilim belki hepsinden. Bu yüzden de teşekkür ediorum hayata. Kardeşimin gidiğine biraz üzülür gibiim. ne de olsa en yakın dostum. Muhabbetini esirgemesede msn den, esirgenicez hoş gülüşünden. Hasret ii bişi, aslında çok hoş bi farkındalık...

İşte öyle bir şey...;=D

1 yorum:

Okana dedi ki...

Abisi üzülmüş kardeşinin gidişine:))) bende üzüldüm tabi oradan ayrıldığıma ama sonuç olarak yine uzakta olsak hissetmiyoruz bile, her gün nerdeyse konuşuyoruz yokluğum fazla derin değil