Şubat 22, 2007

Türksen, Türksündür....

Dün gece "Genç Bakış" programı Yeditepe üniversitesinde Emel Sayın ı konuk etti. Ben çok severim Emel Sayın'ı da hala bu kadar çok sevildiğini hiç ummazdım. Hem salonda ki ögrencileri mest etti şarkıları ve yıpranmayan güzelliği ile hemde ekranları başında benim gibileri....

Tanrım bilir; ben müzik dinlemeyi tasvip etmiyorum, çünkü yemin ederim her güzel şarkıda yüreğimin ağırlı ruhumu boşluğa sürüklüyor. Bu sıra yine müzik dinliorum ve yine kaçınılmaz bu durumu yaşıyorum. Kanal D den rica etmeli programın tekrarı defalarca gösterilmeli. Sadece o mu biraz önce bir sebepten Erol Evgin dinlemeye başladık. Ardından beğendiğimiz tüm şarkılarını indirir olduk.

Burada ismini sayamadığımız nice sanatçı ve tek ortak yanları genellikle türkçe parçalarının olması. Anadilin neyse hissetiğin, düşündüğün herşey o dildir. Türkçe sevmek, Türkçe nefret etmek, Türkçe hüzünlenmek, Türkçe isyan etmek... Emel Sayın akşam "Ben Türk sanat musikisinin hala bu kadar popüler olmasına çok şaşırdım oysa sadece TRT 4 dinler olmuştuk.." dedi Yemin ederim bende çok şaşırdım o güzel gençlerin o kadar hissederek dinlemesine ve eşlik etmesine... Tanrım , birçok genç kalkıp uzakta ki sevgililerine istek ve aşk mesajları yolladı.. Tanrım her gencin gözleri, yürekleri oldu...

Şimdi hala Erol Evgin dinliorum. Aslında bugünlerde biraz hisli ve sarkastiğim ancak, Bu şarkılar beni alıp götürdü. Bişi yazmıcaktım bu aralar :=) Kardeşime kalk biraz dedim. Duygularım taşınca yolu bu blog olmaya başladı... size dinlediğim parçaları dinletmeyi çok isterim ancak şuan hissetmekle fazlası ile meşgulüm.. Bi lyric olsun bari...

işte öyle birşey

seni düşündüm dün akşam yine
sonsuz bir umut doldu içime
bir de kendimi düşündüm sonra
bir garip duygu çöktü omuzuma
hani ıssız bir yoldan geçerken
hani bir korku duyar da insan
hani bir şarkı söyler içinden işte öyle bir şey
hani ıssız bir yoldan geçerken
hani bir korku duyar da insan
hani bir şarkı söyler içinden işte öyle bir şey
hani eski bir resme bakarken
hani yılları sayar da insan
hani gözleri dolar ya birden işte öyle bir şey
hani eski bir resme bakarken
hani yılları sayar da insan
hani gözleri dolar ya birden işte öyle bir şey
işte öyle bir şey...
seni düşündüm dün akşam yine
sonsuz bir umut doldu kalbime
bir de kendimi düşündüm sonra
bir garip duygu çöktü omuzuma
hani yıldızlar yanıp sönerken
hani bir yıldız kayar da insan
hani bir telaş duyar ya birden
işte öyle bir şey
hani bir yağmur yağar da bazen
hani gök gürler de arkasından
hani şimşekler çakar peşinden
işte öyle bir şey
işte öyle bir şey
işte öyle bir şey..
Erol Evgin

Edit: Dayanamadım yine şarkıyı ekledim sizler de dinleyebilin die. Ha bide Yaşar dinliorum "Aldanırım" müthiş... Ahh ah müzik dinlememek lazım:=)

İşte öyle bir şey

Hiç yorum yok: