Şubat 10, 2007

Waaay Uyanık Rober Waaay

Rober Hatemo yu hiç sevmediğimi söylemişmiydim:=) Altta ki post ta beğendiğim bir parçasının sözleri war biraz önce kardeşim okumuş. Abi o Mazonakisin bir şarkısı dedi:=) İnanmadım bana videosunu gönderdi hemde Mazonakisin eski parçasıymış:=) Ancak komşuluk ilişkisine güzel bir örnek bu gibi alışverişler. Bu şarkının Yunancasını Türkçeye tercüme edip te anlam kayıplarından doğan hissizlikle ugraşmak yerine al tüm müziği uydur bi şarkı dinlesin milletimiz veya Yunan milleti. Neyse... Ben yaratıcılığa aşığım ama buda faydalı bi felsefe olarak kabul edilebilir o yüzden çoook kızamadım Rober e.
Ama lütfeeeeen biraz orjinaliteee



Ha bide Kardeşimin şu postuna bayıldım.

3 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

ben kesinlikle yunancasi süpermis diyorum...cidden cok begendim :))...
bu arada sarki , hani melodisi falan güzel gelmisti ama bisey eksikti diyodum kendime ..cokta begenmemistim....yani demekki hisetmisim calinti oldugunu :P :D

GunSerBur dedi ki...

kuzen süper bir çalışma yapmışşın tebrik ederim bizde rober in böyle bir şeyi tek başına yapamayacağını düşünüyorduk a-a-a oooo

Unknown dedi ki...

SÜPER OLMUS HARBIDEN BRAVO KOPYADAKI BASARILARININ DEVAMINI DILEWRIM