Şubat 09, 2007

Kızılcık Sopası

Bugün aslında moralimin tamamen bozuk olması gerekir. Kalbimde bazı şeyleri yitirdiğimi hissettiğim için. Veya geleceğe olan inancımın fazlasıyla yıprandığı için. Veya daha başka saçma sebeplerden. Ancak biliyorum ki hoş bir dost sohbetin de veya sevdanın bir sıçak gülüşünde bütün bu kara bulutlarım dağılıcak o yüzdende hiç karamsar diilim bugün. Yazmıcaktım herhangi bişi yemin ederim yazasım yoktu hiç.. Ancak öyle moralim bozuldu ki bişi o kadar sinirime dokundu ki tüm insanlarda ki bugüne özel saçma bişi. Kahve mi brakıp dışarda koşar adım geldim yazmaya....

Tanıdığım herkez depresif bugün ama herkez. Basit bi istatistlikle şu sonuç çıkar dünyanın %90 karamsar bugün. Nerden mi biliorum işte size benim sırrım: ben nirvana ulaştım. hani hakkında çok şey bahsedilen ancak aslının tam olarak ne olduğyu bilinmeyen hatunumsu şeye ulaştım daha yıllar evvel. benim bu blog u açma nedenimde size büyük bir tehlikeyi haber vermekti aslında daha en başlarda emptyness sendrom dediğim şeyi. çünkü nirvanaya ulaşmak okadar da zor diil artık. Ben daha siz ulaşmadan tehlikelere hazır olmanızı istedim. Ewt ben biliorum artık ve tamamıyla hissediorum..

Inanılmaz bişi bu yaptığınız ya kabullenemiorum bi türlü ne bu yani Dünya depresif olma günü mü??? hayır ne kadar böyle gidiceksiniz onu merak ediorum. Çooook büyük bi iş başarmışsınız gibi kasım kasım kuruluyorsunuz tek yaptığınız tam bir realizm yaşayıp nasıl bir çöplükte yaşadığımızı anlamanız ve bunun ardında insanı insan yapan 2 3 özelliğin fişini çekmeniz..

1) hayalci veya idealist yanınızı kapattınız artık gelecek için hoş hayaller kurup onların ışığı ile zorluklara gülemiyorsunuz. sadece bulunduğunuz konumu korumaya çalışıyosunuz...
2) inancınızı kapattınız. tamamen yanlız hissediosunuz herkezde yanlız zaten. kendinizle bile konuşmak istemiosunuz çünkü çoooook yanlız olmalısınız ama deli olmamalısınız.
3) savaşmayı kapattınız. susuz bir çölde sürünüyorsunuz ve aklınız da tek bir çığlık war " yaşamalıyım yaşamalım yaşamalıyım" yesinler sizin existence felsefenizi yanından geçtiğiniz vahaları göremeyecek kadar körsünüz ama hayır siz hiç bu kadar gözü açık olmamıştınız....
4) dinlemiyorsunuz. size lazım herşeyi biliosunuz ve sizi kurtarabilecek herşeye sahipsiniz. o yüzden dışardan gelicek yardımlara ihtiyacınız yok. ii de neden bi kaşık su da "boguluyorum" çığlıkları atıyosunuz o zaman???

Siz tümden aptalsınız ewt tümden hiçbirinizi ayır etmiorum o kadar aptalsınız ki daha nirvananın ilk basamagında yorulup ben oldum galiba diosunuz. heh bi halt olamamışsınız ama beni gibileri aşağılamayı ii biliosunuz ben " deliyim" çünkü. siz benim hissetiğimin gördüğümün yarısını görseniz daha o an intahar ederdiniz. ben 2 yıldır yaşıyorum siz ne biliosunuz ki. benim şuan sizi hissetiğim gibi siz 5 kişi hissetseniz bataniyenin altından başınızı dahi çıkarmazdınız. ben bu gece eglenmeye gidicem kısmetse.

Ama ben biliorum size lazım olanı. Size güzel bi Kızılcık sopası ile dalması gerek benim gibi delilerin. bi sağlam farkındalık ahhı çekmniz gerek sizin, bu ahlanmalardan kurtulmanız için..
ama yemin ediorum tümünüz beş para etmezsiniz bugün gözümde. Hele bi de kendinizi bi halt sanmanız çok dokunuyor sinirlerime. Sizin cesaretiniz bile yok...


Bana yorum yazmadan önce, bana kızmadan önce. Gidip bi arkadaşınızın gözlerine bakın ve "nasılsın??" diin . öle basit bi nasılsın diil o da sizin gözünüzün içine bakıpta cevap verinceye kadar sorun. eğer 5 dak sonra hala depresifseniz gelin o sopayla beni dövün.

1 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

ben cok iyiiym bugün :))
karamsar olmamali hic bi vakit...herzaman bi aydinlik var cünkü :)
neysee :)) sende hep iyi ol dilerim ....