Şubat 08, 2007

Ah benim aşılmaz mantığım:=)

Çok yoruldum düşünmekten. çooook hemde. Bi Dünya evren insan görüşüm war o kadar katı ki o yüzden zevk alamıyorum hayattan. Zevk te veremiyorum warlığımla insanlara. Karanlıktan kurtarabilen, aydınlıktan karanlığa sürükleyebilen çok büyük bi yapı bu mantığım. herşeyin birbiri ile bağlantılı olduğu mükemmel bir kaos. Geçmişte kalplerine aydınlık getirdiklerim şimdihep bana saygı duyuyor ama karanlığıma biraz bakma cesareti gösteren herkez bana karşı mesafeli. Hangi amaç için yaradıldığımı bilmek isterdim Tanrım. Aşılmaz mantığımın son meyvelerinden 2-3 aydır görmediğim bir dost bu gece gelip bana selam veriyor. ve ardından da şu sözü . I don't wana love u again becouse of u r absurd future plans:=) Hayır bende sev beni demiyorum zatende. Ne die bunca zamandan sonra gelip slm verip, ardından da bana kendimi kötü hissetirecek bu laf ediyorsun. Ya gelme-yada bu lafı etme diil mi? Diil işte. Çünkü ben uzak olunamayacak kadar sıcak, yakın olamayacak kadar soğuk bir insanım. Teşşekkürler, insanlarla aramda ılık bir yakınlık sağlayan, benim sevgili mantığım. Hoşgeldin Alex.... Edit: özelim die tümden silicektim bu post u ancak yoruma kıyamadım:=)

1 yorum:

Tugc dedi ki...

yeni bir gramer ve misspelling hatasi daha.. bu sefer alex'ten..
"i dont wanna love you, becAuse of UR future plans" olmaliydi.. bu da relaks bir dildir ama becouse yazilmaz..illa kisaltilacaksa, becoz yazilir, yada coz.. u r = you are, ama ur= your ;) olmamis bu da :D
ben harbi cok egleniyorum galiba gramer hatalarini bulurken :) turkce gramerim eskisi kadar iyi degil, o yuzden ingilizce olanlarla idare ediyoruz artik :D