Şubat 08, 2007

Gece Yolcuları

Istanbul da 2 sene önce.
"Hayat Bilgisi" die bi dizi wardı bi aralar. Çok sıcak bi okul dizisiydi bazen rast gelince izlerdim.
bi ara, bi yeni bölümünün fragmanları geçio Tv de -heralde o ara çok popülerdi ki dizi tüm hafta kaçkez geçti o frgmanlar bilemezsiniz.- bende hafif depresifim yine o aralar, hep monoton günler, geceler.- Tanrım fragmanlarda bi parça war ilk defa duyuyorum ancak sanki bana yazılmış mubarek. Netten bulucam indiricem kime sorduysam bi haber o parçadan. Sözlerini ezberledim nerdeyse sinir oluyorum kendime takıntı oldu resmen ama şarkıyı bilen kimse yok. Birkaçkez ben banyodayken çaldı, hatta sözlerini check etmek için Arşimet biçimi banyodan fırladığımı hatırlarım..
En son aklıma gelen tek yol Google da parçanın sözlerini aratmak oldu..
Bi yazarın şuan aklımda olan satırları çıktı karşıma:" Uyuyorum, uyuyorum, Günler çabuk geçsin die... Bu şarkı bir takıntı oldu bende. kime sorduysam kimse tanımıyor sanatçıyı. Bende en son, DNR gidip şarkının sözlerini söyledim. Bu şarkının cdsini istiyorum dedim ve işte böyle tanıştım Gece Yolcuları ile..." tabi o bu kadar duygusuz anlatmamıştı ama aklımda böyle kalmış hafızam da pek ii değil zaten:=)
İşte Gece yolcuları ile benimde tanışıklığım böyle olmuştur:=) en sevdiğim parçaları o zamanlardan kalma ilk göz ağrısı Unut Beni idi ancak akşam başka bi parçasını dinledim tekrar, ve yad ettim o günleri o parçayı da buradan sizlerle paylaşmak istiyorum. Bide bir lyric sayfası veriim.

Gece Yolcuları Lyrics

Gece Yolcuları: Aşka ihtiyacım yok

1 yorum:

GunO dedi ki...

Comment denemesi için:=)