Şubat 13, 2007

Sonunda Sobe:=))

Ne zamandır sobelenesim war. Bir nevi eziklik olmaya başlamıştı walla... saolsun Optio, sobeledi beni de:=)
Şimdi oyun söyle galiba:=) Profilimde yazanların ayrıntılı açıklamasını yapıp. Takıntılarım hakkında bilgi veriorum galiba:=) Bugün bütün gün takıntılarımı düşündüm iş te:=) Pek bişi bulamadım aslında profilimde de pek bişi yok:=)

Efendim Profilime pek bişi yazamadım. Pek yazmaya değer bişiim olmadığından belki veya pek beceremiorum kendimi tanıtmayı ben:=) Çin takvimine göre maymun yılındanmışım o yüzden hiç sevmiorum Çin takvimini 30 Agustos dogumlu aykırı bi başak burcuyum. Yunanistan İskeçe(Xanthi) dogumlu ve kayıtlıyım:=) Orjinal olma takıntım war. Ancak orjinalite için kendimi yoramam:=) Benim aslında 9 10 yıldır kullandığım nick im NexeN di ancak bu son yıllarda cok popüler bi isim olunca Ogün olan ismi mi GunO olarak nick yaptım:=) Çoook popüler olsada bunu değiştirmicem artık:=) Blog umun ilk adı GunOs. Boş İşler Konagıydı. Ben Yaşam da herşeyin boş olduğuna inandığım bi dönemde açmıştım blog umu ve hala az çok inanıyorum herşeyin boş olduğuna biraz. Daha sonraları baktım ki yazdıklarım bir çeşit felsefeye dogru gidior bende GunOsys(guno sistemi) olarak değiştirdim. ancak sonra fark ettim ki yunanca "Gnosis" fikirler demek okunuşu da gunosys.. daha çok hoşuma gitti bu isim:=)

Takıntılarııım: Bugün baya düşündüm takıntılarım hakkında:=) Aslında çok şey buldum da aklımda kalanları yazıcam:=)

Uzuun yıllar önce tecrübeleri ile sabit fikirleri olan değerli büyüklerimin bana empoze etmeye çalıştıkları fikirlere tamamen karşı çıkmak adına başladı bugünüm. Bana bu Dünya da aşk yoktur, çünkü aşka layık kadın ya da adam yoktur demişlerdi. Ben: Bulurum dedim.
İnsan sadece!! kendini sevmeli dediler. Ben : asla dedim. Sadece kendini kurtarmalısın dediler. Ben: Dünya yı kurtarıcam dedim.
Bu çıkışım Aristo'nun, Platon'a karşı çıkışı gibi yerleşti yaşantıma-kişiliğime ve fikirlerime. Ben insanlara verdiğim sözleri nadiren yerine getirsemde kendi sözüme aşırı sadığımdır. Ben bu tecrübeli Aristo'lara ideaların gerçek olabileceğini kanıtlamaya yemin ettim. Kendimi bu yola adadım.
İş te ben, bu söze, esirim ve ben bu sözün, eseriyim.

En büyük takıntım bu inadım:=)

Bu yukarda ki sözümün bir uygulaması olarak. Kişiliğimi değiştirdim. Kuvvetler ayrılığını kendi kişiliğime uyguladım. Eger ben kendimi, bir krallık olarak tanımlarsam.
Mantığım; vezirim ve en yakın dostumdur. Koruyucumdur. Ancak inanılmaz güçlü ve zeki olmasına karşın hiç bir varlığa güvenemeyecek kadar katıdır. En inanılmaz zaferleri tam köşeye sıkışmışken kazanmıştır. Onun tam zıttı: Benim Kraliçem, yaşam enerjim, Polyanam Duygusallığımdır. Yüzümde ki gülücük, gözümde ki yaştır dayanma gücümdür. Sarsılmaz bir inancı wardır. Tam yıkıldı sanırsın, o yeniden doğmuş gibi filizlenir.

Ben bu ikisi arasında ki
bilge kralım, dengeyim, Sevgiyim..

İşte ben kişiliğimde ki bu kuvvetler ayrılığını gerçek hayatıma da uyarlamaya çalışıyorum uzun zamandır. Çoook fazla vezirim war hepsi çok değerli dostlarım ancak hala bir kraliçe -adayı dahi- bulabilmiş değilim....

Hayatımda çok takıntılarım war ama ben bu trinity nin etkisi ile bende oluşan takıntılardan bahsedicem:=)
Mantığım sayesinde genellikle aynı yerlerde yer içer gezerim. Genelde tanıdığım insanlarla muhabbet eder. Yeni tanıdıklarımla sıkı bir münazara yaşarım. Fikirlerime inanılmaz bagımlıyımdır. Ne kadar anlamsız da olsa sonuna dek savunurum.
Mesela: bugün babam sigorta primi mi yatırmak istedi eger bu primi yatırırsa ben yaz başından itibaren 4 ay boyunca sigortadan her ay 350 eu para alıcakmışım, bir çeşit tatil harçlığı bizim "epidoma" dediğimiz bişi Tr de karşılığını bilmiorum. Aynı zamanda prim ödemeleri olucakmış yaklaşık 700-800 euro yılbaşında ve paskalya da. Ben istemiorum dedim:=) babam çıldırdı tabi inanamıyo istememe:=) Neyse akşam a kadar söylendi akşam olunca anlattım ona mantığımı gerçekten saçma ancak kesinlikle dogru bişi. bu sefer bana hak verip sinirlendi:=) O kadar etkili mantığımın fikirlerime takıntısı...

Duygusallığımında saçma takıntıları war, Mesela ben kendimi çekici bulmam ancak bi şekilde çoğu kadının ilgisini cezbediorum. Kendimi bildim bileli. Ancak hoşlanmadığım bir kadınla bana ne waad ederse etsin herhangi bir beraberlik yaşamam(dı). Hissetmeliyim yoksa yanın da dahi duramam(dı). Önceki yıl yaz; bi kız arkadaşım, bana, onunla evlenmem karşılığı onun servetinden ve imkanlarından, nelere sahip olabileceğimi anlatıyordu. kızı orada brakıp kaçtım:=) Bu olaya hala gülerim.. Bide aynı kız gecen sene sevgililer gününden bi gün önce bana msj atıp bana son bişi söyle yoksa gidicem dediı. Ben : nie efendim sevgililer günnünden bi gün önce msj atmış 3 aydır nerdeymiş die sitem edince kız gidip evlendi:=) Bu kız da benim destansı aşklarım arasında. Kendime dahi açıklayamıyorum bu duygusallıktan uzaklaşanı affetmeme takıntısını bazen:=) Ama bunu aşmışımdır die umuyorum:=) Sevmeden asla birlikte olmam takıntım wardı. neyse ki 2-3 yıl önce bi kızın "gay olabilir mi?" şüphesini gidermek için o takıntımı aştım:=) Ancak yinede sevmediğim bir kadına sarılıp uyuyamam. sevdiğim kadının da bana sırtını dönüp uyumasına sinir olurum:=) Çok tutkulu ve doyumsuz olduğum halde cinsel hayatımı bir rahibin hassasiyetine getiren duygusallığıma teşşekür ediim bu arada:=)

Sevgi : ah işte bu benim... Bu aralar biraz eziğim. sevmeden yaşamam imkansızdır. Bence erkeklerin %80 bu kralın kontrolünde. Eğer bir kadını sevemiyorsam. Çikolatayı severim. Bir oyunu severim. Futbolu severim. Mutlaka sevicek birşey bulurum. Yoksa yaşayamam.... Bir şeyi sevdimmi o baya bi süre takıntım olur... Albeni, halley, ragnarok, fenerbahçe vesaire bu aralar fındık:=)

Bunun dışında da takıntılarım war ancak takıntılarımın %70 i bu trio nun ve onların kanun gibi bildiği fikirlerimin etkisinde.

Batıl inançlarım yoktur aslında. Ancak bazı tesadüflerden dolayı, ediniorum heralde.
Mesela ben burçlara inanmam. (Astronomiden daha değerli bir bilim halini aldığı için ve pratikte faydalarını gördüğüm için takip ediorum.) 4 destansı ilişkimin de yeşil gözlü ve yengeç burçlu olmasından dolayı. bu aralar yeşil gözlü kadınlardan uzak duruyorum. Yengeç burcu kadınlara da hiiç yaklaşmıyorum:=) Garip bi şekilde yıldırım aşkına tutulucam korkusu war içimde:=)

Bide sabahları çoook huysuz oluyorum. Bu sabah annem biraz ürkmüş benden bu nedenle:=)

Ben aykırı bir kişiliğe sahip olduğumdanmıdır bilmem sanki bu oyunu güzel oynayamadım ancak emin olun 3 saatir bu yazı ile ugraşıyorum arada dikkati mi dağıtan gelişmeler oldu heralde konu oralar da koptu:=) Tekrar teşşekürler Optio, bana bu fırsatı verdiğin için.
Sobeleme hakkımı saklı tutuyorum çünkü henüz sobelicek birilerini bulamadım:=)

Hiç yorum yok: