Şubat 17, 2007

Ah Aşk


Aşk çok güzel bişi, Aşkın tanımını yapmıcam size çünkü herkeze göre diildir aşk, kişiye özeldir. Benim aşkımı anlayamazsınız muhtemelen... Ancak neler hissetiğimi anlatabilirim size...

Ben dolu dolu hissederken onu yüreğimde, uyanır uyanmaz ilk telefona pc ye selam verirken ondan bir haber war mı die. Saatlerce beklerken bir çift söz için.Gözlerine bakamadığım zamanlarda, resimlerde dalıyorken engin denizlere, Onun hastalığı ile rahatsız, mutluluğu ile şımarık oluyoken....
Onun sadece beni, azda olsa, anlamasını dilemek. Saçmaladığım da sözünü benden esirgememesini ummak ... Yok yok biliorum yanlış böylesine bencil ve ezik olmak..

Ben onla kendimi bir yere ait hissediyorum. Saf şey farkında bile değil ne kadar tatlı olduğunun hatta bazen bana kızdığında bile nasıl ısırılası al yanakları olduğunun farkında diil... Ya şımarık küçük bi kız gibi davrandığında. hani yatır dizine pat pat wur poposuna her yaramazlığında... Ya rüyalarıma dahi giren o hoş sesi, O güzel gözlerinin farkında olsa.. Kesin çoook şımarırdı. Belki yüzüme bile bakmazdı o zaman. Ya ne kadar zeki olduğunu bilse, kesin alehime kullanır bazı çocuksuluklarımı.. Ya ne kadar canlı olduğunu bilse yaşlı yüreğime nasıl hayat verdiğini bilse kesin bedelini isterdi.. Ona neden canım dediğimi bilse anlasa azcık.. Canımı bogazıma getirirdi heralde:=)

Ahhh ki ah biz erkekler çoook duygusalız da işte korkuyoruz saçma şeylerden oysa o kadar savaşcıyız o kadar yürekliyiz ama ne yazık ki korkuyoruz yitirmekten... O yüzden de saçmalıyoruz çoğu zaman...

Ama belki de sözler sıkardı. İzah etmek, duygularımızı, kesin bezdirirdi.... O yüzden brakmalı, gözlerimizde, kendileri keşfetsin; kendilerini....

Tanrım; nasıl ,haykırası yogunlaşır duygular, ağırlaşır da ruhumda , ben susarım. Nasıl???

Yok yok çok ta korkmamalı... Sen benim tanrıcam diilsin ancak yanında huzur bulduğum, warlığınla mutlu olduğumsun. demekten korkmamalı. Ezberlemiş olsada....

İnsanlar: isim vermek ve anlam katmak için, hakimdir Dünya ya.... Bakara Suresin de bulursunuz bu anlatmak istediğimi...

.
Sevdiğinizin, sizin için anlamını, söylemekten korkmamalı.....
.
..............
Edit P.S : Belki O da size anlam yükler ve isim verir günün birinde..... Hep ben, ben demicek ya, birgün benim de diyecek:=) Veya belki de ben ben&benim dünyam olursunuz iki ayrı bedende. aslında resme göre yazı yazmayı sevmiorum eger o resmi ben yapmamışsam. Ancak bu kadarcıklada boncuklarım dökülmez:=)

Hiç yorum yok: