Şubat 17, 2007

Amaretto

Bugünlerde havalar bi garip. Dün sıcacık güneşli bir bahar, bu gece fırtınalı kasvetli bir nightmare.
İnsanlarda garip etkilenior bu hava değişimlerinden, Havaya göre pisikolocileri değişior. Güneşli ve ılık havalarda herkez cinsel olarak aktif, kasvetli gecelerde herkez batini derdinde(kardeşim küçükken batini derdi özel bi bataniyesi wardı:=)). Neyse ben biraz genelin aksi etkilendim heralde bu hava değişimlerinden. Belki de ben Karanlıklar prensiyimde haberim yok benim mevsimim geldi sevincindeyim. Belki Küresel ısınma tepkisi Who cares...

Yanlız bazen çoook aptal aşık modunda oluyorum bazende tüm kadınlardan nefret ediorum gibi davranıyorum. Allah ilgilendiğim kızlara sabır versin.. Biraz da bi gaza müzik bilgimi refresh ediorum Led Zepplin, Pink Floyd, Metallica, Rolling Stones derken baya bi asi, narsist oldum galiba:=)

Biraz önce alt kata inip bi kahve yapiim dedim. Ben kahveme bişiler katıp değişik tatlar yakalamayı çok severim. Bu aralar çikolatalı nes içiorum. Dolapları biraz karıştıriim dedim evin gizli hazinelerini keşfetmeye çalışan küçük kaşif edası ile Bi şişe Amaretto buldum oleeeeee.
Şimdi Amarettolu-Çikolatalı-Nes içiorum.

Bu arada Çin mallarını protesto ediim buradan bi kahve makinası almıştım 9 evro ya Adi makine 1 haftada bozuldu.. Şimdi ketell olarak kullanıyorum onu filtre aromalı kahvelerimde kaldı. Annemde 50 evroluk bi makine begenmiş belki onu alırım. Çalışmaya bi başliim da. Siz siz olun Çin malı kullanmayın...

Ha bi ara Baileys almak lazım bak şimdi aklıma geldi. Onla daha güzel kahve oluyo başka bi işe yaradığınıda görmedim o kremanın. Bide whisky ile denemek lazım ama, ammmaaaan ben kahve ile seviom napalım şimdi....

Öle işte.....

Hiç yorum yok: