Şubat 04, 2007

"Sözümü bozdum uleynn"

Sorgusuz sualsiz yazilmak baska bisey karanliga ...Göz acip kapayincaya kadar olmuyorsa aydinlik , esir olmussun olmayan hüzünlü yazilara ...Kalemin bittigi yerde baslar aslinda ...Ruhunu konusturursan eger , kendiliginden yagar satirlara ...............
OPTİO nun bu yazısından kendime bi ders çıkardığım için küs olma halimi askıya alıyorum:=)

Biz Türk erkekleri çook garip oluyoruz eger Türk kültürümüzle hareket edersek. Burada herhangi bir ırkçılık yapmıyorum o da biline benim sağ eğilimli olduğum bilinse de. Bence üstün ırk yoktur. Üstün kültürel farklıklıklar wardır, herhangi bir konuya farklı kültürlerin yaklaşımı bir erdem olabilir
.
Ben bi de Türk kültürü ile hareket edip, akdenizin kalpleri ısıtan, tutku güneşinde de piştiğimden hatta yandığımdanmıdır bilinmez. Aşk la çok samimiyim. Ama sıkıyorum çoğuzaman, biliyorum.

Benim kültürümde; Leylasını arayan, mecnun olmak war, "Ya benimsin, ya toprağın" war, Sevdiğinin gözlerine, abzürd-saf saatlerce bakmak war, Yanaklarını al al edicek sözler söyleyip sonra o yanakları öpmemek gibi açıklanamayanlar war. Soguktan tir tir titremek ugruna ceketini sevdiğine vermek war, "Neye bakıyosun uleyn" ler war. Sarhoş olmak adına, sevdiğinin sözlerini, davranışlarını abartmak war. " Ayı, yavrusunu severken öldürür" ler war.
Küçük bi sitem duyup, kul köle olmalar war. Aç, susuz, uykusuz kalmalar war. " Seviyorum de uleyn!!" de ısrar edip, sonrada "Yalllaaaan söylüyorsun!!" demek war. Koca adam olsada çocuk kadar mızmız olmak war. war oglu war işte.

işte bunların içinde benim sevdiklerim de war, asla tasvip etmediklerimde.

Yine de Alaturkayım işte. Memnunum da..

Kültürdaşlarımada, bu uyarıyı, yolluyorum buradan..
Balkanlar ve Dünyada ki tüm romantik erkeklere önemli duyuru :

Ancak; aşk için söyleyebileceğim tüm güzel sözleri söylemişsem eğer. Artık aşk masalları dinlemeye, aşk sözleri işitmeye ihtiyacım war demektir.
Yoksa, kötü sözler söylenmeye başlar... Kendimize ihanet etmiyelim.
:=)

Bide beni, başkan seçin, hepinize, bi şehrazat posteri vericem:=)

3 yorum:

Okana dedi ki...

leylasını arıyan mecnun aderfosum benim bizde saplantı oluyo leyla hikayesi ne bicim bi kültürmüş bu tamamen duygusal varlıklarız kendimizi süründürüyoz ama güzel işte şizofreniz biz acı zevk veriyo bize buna sırf o anlatılması zor olan anılar yüzünden katlanıyoz neyse işte 10 tane güzel anı 100 tane kötü anıyı kapatıyo böyle bişiy

GunO dedi ki...

:=)Bizim, soydan gelen bi durum galiba bu aderfe:=)Neyse. Carnavallar, gelmiş bu arada, sen gelmez oldun:=)

---OPTiO--- dedi ki...

küs olma halini askiya almana cok sevindim :)))
bu arada ciddi güzel bi kültürün varmis...:))) hepsi cok güzelde eksik yinede ...( hep bi eksik bulurya bayanlar..ayy sinir olurum ) ( hahaha..kendime güldüm simdide )
yok yok süper olmus bi kac madde disinda...ama o maddelerin yerine eklenicek baska maddelerim var benimde.....hihihi...
ben seni baskan sectim ok...ama poster falan istemem :)) hic isim olmaz sehrazatla ....bana mümkünse ...neyse vazgectim :))