Şubat 07, 2007

Next Generation Kuziler

Yeni nesil kuzenlerim



En üstte irice olanlar sırasıyla Didem, Elif, Gamze(Izmir) 2. resim Burak(izmir), Buket(Istanbul)
Burak'la Buket i biraz kayırmışım ama en tatlılar onlar napiim:=) 4. resim Buket'in ablası Buse(Istanbul) daha war kuzenlerim mesele bizim köyde war yeni nesil yine Yasemin(Iskeçe) ama onun resmi yok elimde. Yine Buralarda Ceylan ve Ceyhun(Iskeçe) war onlarında resimleri yok.
Altta kuş benim el emeğim duvarda alt katta, onun yanında ki: Fenerbahçemizin 100. yıl anısına Photoshop mucizesi ama pek takdir görmedi bu çalışmam:=) ha bide orada yazan fenerbahçe yazısı bana ait değil bizzat annemin kıskançlığı:=) Ne alaka kuzenlerimin yanına die bende sordum ama görünce koiim bulunsun dedim:=)

2 yorum:

GunSerBur dedi ki...

MERHABA OGUN ABİ.BANA BLOGUNDA ÖZEL BİR YER AYIRDIĞIN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM(BEN YAZMA BİLMEDİĞİM İÇİN BABAMA YAZDIRIYORUM)SANA DAHA YAKIŞIKLI RESİMLERİMİDE GÖNDEREYİM BRAD PITT HALT ETSİN YANIMDA .SENİ SEVİYORUM GÖRÜŞÜRÜZ

GunO dedi ki...

hehheu ne diim. Bratt Pitty de kim oluyo benim yegenimin yanında:=)