Şubat 18, 2007

Aşka iman

Şuan DreamTürk izliorum.
Manga-Yalan
Athena-Masum Kalamayız
Nezih Ünen-Karnaval
Funda Arar Camdan Kalp

Parçalarını dinledim sırası ile, Manganın parçası aşkın tamamen yalan olduğunu anlatıyo. Athena istesekte sevemeyiz dienlerden, Nezih Ünen in parçası eski rithminden ve şarkı sözlerinden çok sevdiğim bir parçadır. Karnavalla herkezin maskeler taktığı anlatılıyor gerçek kendini gizlediği. Funda Arar'ın parçasıda aşk acısını anlatıyor.

Çok basit yemin ediorum anlamak çok basit....

Şimdi ben seviyorum... Dünya alem de duydu yüreğimde yaşadıklarımı.. Sevgimle mutluyken yüzüme bakan herkez gülümsüyor ve bana aşktan bahsediyorlar. Gelgelelim sevdiğim genellikle bana inanmıyor. O na "seni seviyorum" dediğimde durup düşünüyor. Çok söylediğim zamanlarda Tamamen itici buluyor. Neden dersiniz???

Kültürümüze dahi yerleşmeye başlamış birşeyden dolayı gerçekten bunları hissediyor. "Aşk yalan", "Sevemeyiz", "Herkez yalan söylüyor", "Yeni aşk acıları istemioruz" :=)

Sizde bi düşünün bunu, Bu bizmiyiz, yoksa bize empoze edilen mi? Ben işte burdayım sevdimmi de söylüyorum, kızdığımda da, kırıldığımda da, üzüldüğümde de... Ha ben kazanıyormuyum belki bu kadar açık olduğum için yitiricem. Ancak maske takmayarak, duygularımı içime atmayarak yitiricem. Aşk bi oyun diil bir his, bir Boyut.... Player olmakta elinizde tabi, ama kime olucağınızı dogru seçin. Bir insana saygı duymadan kullanmak gerçekten acıtan bişi, Hmm öyleyse Player olmamanızı dilerim. Belki benim kadar acele etmezsiniz hislerinizi açıklamakta. Zaten çabul tükenen şeyler zevk vermez pek insana...

Ben bunları yazarken sırasıyla bu parçalar çaldı:=)
Sezen Aksu-Yaşanmamış Yıllar
Nil Karaibrahimgil-Peri
Haluk Levent-Elfida

1 yorum:

. dedi ki...

bazen en aptal şarkıların sözleri bile insanın içini kıpır kıpır eder..tabi o 'bazen'