Şubat 23, 2007

Yaprak Dökümü

Havalar normale dönmeye başladı. Yalancı baharın, zamansız etkilerinin tüm karın agrıları ile beraber. Tüm agaçlar çiçek açmıştı ve heryer yeşermeye başlamıştı. Şimdi tüm çiçekler soğuk ve şiddetli rüzgarlar ile dökülücek ve bu yaz çok az yemiş oluçak.

Duygusal dünyamız da böyle. Kalplerimiz tamammen yeşermiş iken birden yaprak dökümü yaşamanın şaşkınlığını yaşıyoruz.. Bi süredir yazıyorum... Bi kzı çok seviyordum hatta onun gazına baya bi şeyler döktürmüştüm buradan. Şimdi bana çok saçma gelior bu yaşadıklarım. Bi yandan utanıyorum kendimden bi yandan da çok şaşkınım nasıl-nedenlerden. Kızlara asla güvenilemeyeceğine inanıyorum tekrar. Hatta hiç bir kadına saygı duymuyorum... Tabi bunlar benim yetersiz duygularımın vicdan azabından kurtulma çabalarıda olabilir ancak kimin umrunda sadece sonuç önemli olan.

Çevremde ki çoğu ilişki de bu halde. Zamansız yükselip zamansız çöken imparatorluklar gibi..

Bugün babam yeni bir reciever almış uydu için onu kuruyordum. Bi ara bi kanalda takılı kaldım. Adını hatırlamıyorum bu kanalın ancak bir kadın telefonla bağlananlara fal(heralde tarot) bakıyordu. Bir kadın, bağlanıp fal baktırmak istedi.
Falcı : buyrun efendim kimin için baktırıcaktınız??
Falcı : Evlimisiniz bu arada?
Aptal kadın : Evet evliyim.
Aptal kadın : Ben sevgilim için fal baktırmak istiyorum.
Falcı : Anladım eşiniz için yani..
Aptal kadın : ....
Falcı : Bu başka biri mi?
Aptal kadın : ee Evet..
Falcı : ....(sinirli)
Falcı : Ne zamandır sürüyor bu??
Aptal kadın : Bu benim ilk sevgilim 1 aydır yeniden....
Falcı : Anladım...
Falcı : Bi çocuk aldırdınız mı bu adamdan? öyle birşey war mı çocukla ilgili?
Aptal kadın : Yooo
Falcı : Dikkat edin o zaman böyle bir durum olabilir.. Kartlar bana bunu söylüyor mutlaka korunun..
Aptal kadın : Benim 12 yaşında bir oglum var. O olabilir mi?
Falcı : Bu adamdan mı?
Aptal kadın : Yooo..
Falcı : Bu adamla hiç birlikte oldunuz mu? yani ilişkinizin boyutu neydi tam olarak?
Aptal kadın : Bu beni aradı buluştuk bir iki kez. 1 ay önce. Ancak bu aralar uzaklaştı benden hiç aramıyor.
Falcı : Yani sadece konuştunuz. Kartların bana söylediği bu. sizden bi nedenle korkmuş veya kızmış olabilir. Cinsel birliktelikte yaşanmış gibi.
Aptal kadın : Birkaçkez birlikte olduk ancak herşey çok güzeldi. Ben oglumdan bahsettim....
Aptal kadın : Belki oglum senden dir dedim.
Falcı : Ondan mı peki??
Aptal kadın : Bilmiorum.
Falcı : Peki böyle düşünmenizin nedeni ne? Ona bunu söyleme nedeniniz ne?
Aptal kadın : Kocam, ogluma karşı biraz soguk davranıyo.
Falcı : Kabullenmio mu yani?
Aptal kadın : Kabullenio da biraz soguk davranıyo. Bana da soguk davranıyo bu aralar..
Falcı : O yüzden mi bu adamla tekrar ilişkiye başladınız?
Aptal kadın : O benim ilkim o yüzden. .... Beni arayınca hemen gittim.

.....

Bu dialog böyle gidior aslında baya bişi anlattı o aptal aşağılık kadın da aklımda kalanlar bunlar...

Bu kadından hareketle Tüm kadınlardan iğreniyorum açıkçası şuan... Diil aşk , bi parça ekmeği bile hak etmiolar. Anneleri hep üstün tutmuşumdur. Ancak bu kadında bir anne...

Çok zayıf kadınlar çoook.. Asla aynı yola baş konamayacak kadar basit kadınlar.

Abartıyorum belki. ne biliim ancak içimde hissettiğim tüm duyguların yalın ifadesi bu.
Bide bu aralar fazlasıyla tatil yapıp kadın programlarını biraz fazla izlemiş olmamamın da etkisi war tabi. Biz Türk erkekleri çok değer verioruz kadınlara.. Ya Allah aşkına bir tane warmı bu değerimizi hak eden. Zamanında annelerimiz başka bi kültürde yetişmiş. Ancak bu zamanlar ki Türk kızları onların tırnağı olamaz yaa...

Üzgünüm biraz fazla sinirliim de. Bi kız arkadaşım da netten tanıdığı 40 yaşında ki bir adama la evlenmiş. Türkiyeden. O da aklımdaydı nicedir. kendinden 15-16 yaş büyük bir adamla ve bu kızı zeki ve duygusal bir kız olarak tanımlardım hep . Money Power:=)

Neyse beni genelde kızlar okuyor ama napiim içimden gelen bu. Neredeyse tüm erkeklerde de bu düşünce war zaten. Heralde benim Duygusal kraliçem susunca, sevgili mantık vezirim böyle kusuyor.
Yılmaz Erdoğan'ın şiirleri çok hoşuma gider hatta tüm yazıları anlatımı hoşuma gider...
Bir başka şiirini koymak isterdim ancak bu da çok güzel... Bunla bitiriim isyanımı....

Yağdıkça

Yerle yeksan, ıslak saçlı, kem gözlü,
Kavim göçlerinden bu yana ağlayan
Ve durmadan
Cep kanyağı yakıcılığında ezgiler
Çalan, çaldıran, yakalatan
Adı bende gizli bir kadındı İstanbul
Şehre bir yağmur yağdı
Ben ağladım

Sevilirken ayrılmak mı kaldı Bizanstan
Yalan dolan yoktu gözlerde sadece ses
Verilen sözler birdi edilen yeminler sıfır
Eşyalar alındı fotoğraflar söküldü yerlerinden
Bir aşkın izlerini yok edecek yeni bir aşk sipariş edildi yeniden

Bir şehre yağmur yağdı
Ben ağladım

Kim daha çok yalan söndürdü çay bardaklarında
Hangisi talandı demli öpücüklerin
Ve buğularda yitirilen kimin adıydı
Bir aşktan diğerine kaç saatte gidiliyordu
Soyulur muydu kabuğu hayatın
Yoksa bütün vitamini kabuğunda mıydı?

Yağmur şehre bir yağdı
Ben ağladım

Ben ençok seni götürdüm giderken
Aklımın nakliyesiydi asıl yoran taşıyıcıları
Yardan düşmüştüm yaralarım yardan armağandı
Kutsal kitabımdı ziyan edilmiş sevgililer atlası
Ben sevmeyi beceremedim belki de sevilmeyi
Benim sevmeye engel evcil acılarım vardı

Ben yağmur ağladım bir şehre yağdı
Ben şehre ağladım bir yağmur yağdı
Ben bir ağladım şehre yağmur yağdı

Ben...
Yağmur...
Ağladım...

Yılmaz Erdoğan


Hiç yorum yok: