Şubat 06, 2007

Gelecek, Animasyonda...



Bu sıralar çok video koyduğum için kendimi suçlu hissediyorum, nitekim bana, biraz blog u doldurmak adına, boş postlarla süslemekmiş gibi geliyor. Ancak animasyon teknolojisini yakından takip ediyorum. Bence gelecek animasyon da, Holywood da bunun farkında. Bu konu ile ilgili Burçin S. Ylaçın'ın Çizgiyim; ama para bende yazısını dikkate değer buldum. Üsteki animasyon Prince of Persia oyununun Sinamatikleri ile hazırlanmış bir Evanescenes Klibi aslında ancak Şarkıyı ve oyunu da çok sevdiğimden sizlerle paylaşma gereği duydum...

Evanescenes; Breathe no more.
Prince of Persia.

3 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

benim adim evanescenes :)
niye mi :D hihihi...

Tugc dedi ki...

evanescence olmasi gerekliydi..
Misspelling..olmamis his..

---OPTiO--- dedi ki...

bi süre yokum buralarda .kendine iyi bak ..hoscakal