Ocak 23, 2007

Özür-Düzeltme

Alt ta ki post çok agır geldi bana da. Bazen öyle zeybek gibi kalkıp, muz kabuna basmış gibi kayıyorum ne yapiim yaradılış meselesi.
Ben milliyetçiim, insan azınlık olunca milliyetçilik ii bi defans oluyo. ama ben yaradılışımda Bayaaa bi alperenlik buluyorum açıkçası...
Bu fikir kötüdür, bu fikir iyidir demek ne yazzık ki zor. Kötü olan fikirler değil, sonuçlarıdır aslında. Bu blogun adı da yunanca; fikirler, demek.
Ben sosyalizm e karşı değilim ve çok faydalı uygulanan fikirlerini de yaşıyorum buralar da ara da sırada.
Bence Barış zamanı için en mükemmel yönetim modeli sosyal-demokratlık. Ancak sosyalizmin büyük agbeyi ile aram kötü biraz Kominizm le . O Fikir yapısı da çok değerli öğelerle dolu zaten, ancak yandaşları çok saldırgan, baskıcı felan gelior bana. Hepsi böyle değildir belki bu fikrin yandaşlarının. neyse Ben Koministlerin ,özellikle bazı, eylemlerini eleştiriyorum aşağıda ki yazıda.
Sosyalistlerin de bazı yaklaşımlarını beğenmiyorum. Ancak bu kazı ne kadar da çevirsek yine de yanıcak. Hala bazı konulara çok karşıyım, ancak bu kadar sert olmamalı insan. saygıyı ve haddini bilmeli insan.


Herneyse beni, sadece beni bilenlerin okuması güzel ancak ilerde buraları okuyupta vayy N .sosyalist demesin kimse haddini bilmeden die düzeltme ve özür bu text sadece.. Tekrar özür diliyorum bu yazı ile bana karşı gerilenlerden. O yazıyı adadığım insanların 90% nı aymazdır ve bu yazıyı da hiç umursamayacaklardır. Yani siz olmayabilirsiniz bu yazının muhatabı..

Hiç yorum yok: