Ocak 24, 2007

Early at Home:=)

İşten eve erken geldiğimiz de ben babama para ödüyorum, işten eve geç geldiğimiz de o bana fazladan para ödemiyo. Bu hesapta bi yanlışlık war ama hayırdır bakalım:=)
Beyaz Türkleri seviyorum, onları kendime yakın görüyorum, anlıyorum çoğu zaman mesela. Ne zaman yanlarına yaklaşsam bi nevi aşağılama sezinliyorum. Köylü olduğum için mi? yoksa onlardan olmadığım için mi bunu anlayamadım ama war bişi orası kesin. Gürse Birsel'i cok seviyorum o da beyaz Türkler'den ancak "Avrupa Yakası" ile birazda kendi cemiyetini eleştiriyor. Bu dizide bi karakter war Burhanettin Altıntop :=) Bu karakter fazlası ile kompleksli ve geçimsiz. Dizi de hep cemiyete girmek isteyen ancak farklılıkları nedeni ile asla müsammaha gösterilmicek olan bir adam bu Burhan.
Bu bağlamda biraz kendime benzetiyorum bu karakteri. "Nie beni sevmiyonuz ki" diesim gelio bazen.
Aman sevmeyin canım işin esprisi bu. Biz Beyaz Türkler den fazlasıyla umutluyuz umarım asla - yumurta kabuğunu beğenmemezlik- edilmez ileride. Hepimiz * Nişantaşı çocuğu* da olamayız ki olmamalıyız da. Ancak war bizim aile de bi Nişantaşından sorumlu genç ki bugün kendini, bilim adına kobay ilan eden:=) Neyse Benden Burhan Altıntop olmaz ancak Buhran AltınGunO versiyonu olur:=) Burhan abinin fanatikleri war yanlız ve çok hoş bi forum ve site de açmışlar üstelik.
İşte Burhan Abi sitesi.
Ha bide msj kaygısı ile çok sevdiğim bi şarkıyı upload etmiş iken buraya da koyiim dinlersiniz.
Glykeria-Diaspora
Bu gece Avrupa Yakası da war Tv de. Annem biraz tüyo da verdi traillerından. Bakıcaz artık Burhan abiye:=)

Hiç yorum yok: