Ocak 23, 2007

3 Gün Oruç

Back to the reality nin mide kanamalarını yaşıyorum bugün. Hani şu Matrix te Neo nun kusma nedeni gibi bi nedenden. Bugün isyanım üstümde, "Umut fakirin ekmeği" ama bu ekmek herseferin de bogazıma takılıyor. Bu Dünya ya hoşgörünün, dürüstlüğün, fedakarlığın, aşkın, dostluğun, anlayışın ve aydınlığın hakim olacağına dair inancım, umudum herseferin de yara alıyor. Yok, Makkevelli'nin küçük prensleri sarmış dört bir yanı. Onlar da haklı tabi kendi algısallıklarında. Bende hak veriyorum bazen " insanlar kötüdür ve bu nedenle her kötülüğü hak ederler" felsefesine. İşte bu nedenle de acımıyorum maskeleri yüzlerine yapışanlara, yapmacık göz yaşları ile duyarlı olanlara. Mehmet A. Birand bu gece " Bir insan sadece ermeni olduğu için öldürüldü" dedi yorumun da. Zavallısınız, zavallı o kadar zavallısınız aklınızı dahi işletmekten açizsiniz ve göz bağlarınızı sımsıkı kendiniz sarmışssınız. Yok ama anlatmıcam size insanlıktan yoksunluğunuzu.
Bir insan öldü: vasiyetin de cenazesinde slogan atılmamasını, pankart açılmamasını düşünecek kadar duyarlı bir insan. Ancak siz, benim idrak edemediğim çıkarlarınız yüzünden hala çamurda oynuyorsunuz. ve ben bu gece sırf o karanlık yüzünüze daha yakından bakabilmek için girdim çamurunuza.
Bugün, sizin yılan diliniz karşınsın da, insanlığın çaresizliğini düşünüp, gözyaşlarımı kaç kez yuttum bilemezsiniz, işte o yüzden bulandı belkide midem ve işte şimdide kusuyorum üzerinize.
Bu adamı yaşarken dinleme lütfun da bulunmayıpta bugün sadece fikirlerini pazarlama aracı olarak kullananlara kızıyorum ben en çok, bu post un da çoğu onlara. Akıl yoksunu, köylü kurnazları, parazitler gibi çöreklendiniz yine hiçbir saygı göstermeden. Ateizm den dem vurup sonra baş örtüsü savunucusu kesildiğiniz gibi. Sırf Amerikan vatandaşı die suratına tükürüp, sonrada insanların kardeşliği sloganları attığınız gibi. Kendi yandaşlarınızı hapishane de yaktığınız gibi.
Yeter bu Rant arayışınız artık. Yeter.
Sizi düşündükçe midem bulanıyor zaten, bide herhangi bir gazete köşesinde, tv de, blog da görmek istemiyorum sizleri.

En az 3 gün uzak olucam netten. Belki o arada bunların rantları biter de, Gerçekten bu olaydan dersler çıkarabiliriz.

Great Desing a yürekten inanıyorum zeynep çünkü bu dalkavukları besleyen de o Great Desing.

Hiç yorum yok: