Ocak 18, 2007

Teşekkürler

Kuzen; ben şu okurlarımın her birine, bir özel post yazma kampanyasından vazgeçtim. Zaten ben ağzımla kuş tutsam da nafile olur. Bi siz warsınız beni takip eden bide okan buna kanaat getirdim *belki depresifim die buralar* Bi kız arkadaşla Yunanistandan bi arkadaş bulma sitesine üye olduk beraber, bana 15 günde 17 züyaretçi gelmiş kız a 2 günde 1000(bin) kişi :=) anla artık. Yok abi ben iim böyle şikayette etmiim boşuna ya hiç okuyucum olmasaydı:=) Şu koskoca Dünya da beni olduğum gibi kabul edip seven çooook nadir insanlardan olduğunuz için sana, Serap ablama, Okan a, Burki'ye böyle bir post arşivlemekten onur duyuyorum, Msn den görüşüyo olsak ta. Dilerim en yakın zaman da diş ve tatil amaçlı bi İzmir yapabilirm:=)




Sevgili Kardeşciimin resimlerini de koyiyim bari:=) Bak aderfe gözden ırak olan, Gönüldende ırak olmuyor:=)




Ha bide Profilime bi image imi koyiim diorum. Kim bu şahsiyet dienler wardır belkim:=)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

guzel olmus valla

GunO dedi ki...

:=)saol ve bana kardeş sevgisini hatırlattığınız için sana ve BuSe
ye çok teşekkürler Tugçe.
Aile network ümüzün dışından ilk kayıtlı okuyucum:=)

Okana dedi ki...

aderfe saol fotoğraflar için güzel olmuş hakkaten ben hep takip ediyom seni vallah fazla bi comment yazma becerim olmasada her yazdını okuyorum bu arada herkez uzaktan takip altındadır merak etme bulan buluyo takip eden takip ediyo bu herkezin hayatında var bizim görmediğimiz düşünemediğimiz insanlar tarafından takip ediliyoruz zaten melankolik bi durum değil bu biz yazmak istediklerimi yazıyoruz almak istiyen herkez gereken bilgileri alıyo sen merak etme keşvedilmek kolay değildir zaman alır neyse saol herşey için aderfe iyi ki varsın farkında olmadan neler kazandırıyosun benim hayatıma yön vermekte en önemli pay senin bunu da biliyosun zaten ben şimdik fener-barça maçına gidicem hadi hayırlısı görüşürüz aderfe