Ocak 06, 2007

Yal Nız Lık

Yalnızlığı sevmiyorum. Ancak genellikle yanlızım ve buna hergün daha fazla alışıyorum çünkü kendimle sohbeti sevmeye başlıyorum, hatta ne gariptir ki kalabalık ortamlarda,kendimi dinleyemediğim zamanlarda kendimi daha da yanlız hissediyorum.
Yanlızlık anlaşılması zor bir durum değil aslında,
bazen bazı duygularımızı veya fikirlerimizi veya olaylarımızı anlatacak tek bir dost bulamadığımız için iç sesimizi canlandırıyoruz. Bazen de özden gelen bir durum yanlızlıkla vals.
Hayatım boyunca tekbir insanı aramışım gibi hissediyorum. Tüm duygularımı, düşüncelerimi ve olaylarımı gerçekten anlayabilecek bir kişi veya mümkünse bir eş.
Bir tane bile bulamadığım için hayatım boyunca aramışım gibi geliyor.
Bu kişiyi bulma ümidimi tamamen yitirdim, bu nedenle de artık aramıyorum veya aramak istemiyorum.
Şimdi, eğer böyle biri yoksa, insanlar sadece insandır, Benim dertlerimden belkide çok daha fazla dertleri olan, Benim mutluluğumla hüzünlenebilecek, Benim düşüncelerimden çok derin veya anlamlı düşünceleri olan birsürü insan.
Kendi olaylarının yorumu ile meşgul ve kendilerine benim aradığım gibi bir dost arayan insanlar. "Konuşmaya değer birçok konu olsada, konuşmaya değer tek bir insan bulmak imkansızdır." İşte yanlızlık tam da burada başlar...

Oysa karşılıklı teslimiyet herşeyin çözümü olabilir. "Ben seninim, ben de senin" dense Benliğin sesi rahatlıkla susabilir. Ancak kim bunu yapmaya cesaret edebilir. İşte burada güven sözü anlam kazanıyor o da başka bir post un konusu.

Cesaret Dostum Cesaret...

Bu gece bi düğüne gittim canım sıkıldı hatta 45 dak oturup kaçtım. Maksat görünmekti sadece. oradayken fark ettim, yalnızlığa o kadar alışmışım ki
kalabalığın gürültüsünden bayılacaktım ve anlaşılan artık kendi sesimi dinleyemediğim kalabalıklarda boğuluyorum.. Yoksa yanlızlığı kendime sevgilimi ediniyorum?

Bi bayyaaandan alıntı geldi aklım " Agapo na eimai moni, epidi pote den brika enan sindrofo na mou dosi sindrofikotita oso mou dini i monaksia"
Yunancam berbat biliorum. Anlamı "Yalnız olmayı seviyorum çünkü bana yanlızlık kadar yoldaşlık edebilecek tekbir yoldaş bulamadım" gibi bişi di. ozaman sevmemiştim de bu gece bu söz sempatik geldi aklıma:=)

Hiç yorum yok: