Ocak 20, 2007

Hıran Dink öldürüldü

Güzel başlayıp, sinirle biten bi gün oldu bu. Sabah ailecek nüfüs kagıdı(taftotita) yenilemeye gittik. Oradan ben gidip hiç işim olmamasına ragmen bi cep tel aldım. Nokia 6288 bide nette dün gece araştırıpta aldım da ii araştırmamışım anlaşılan. Ellerim titredi parasını verirken walla ya. Ben paraya pula değer vermez bi insan iken ne zaman waryemez olmuşum anlamadım. neyse alınca ii oldu yeni bi telim oldu felan die sanal bi sevinç yaşadım. Oradan işe gittim yeterince kurcalayamadan. İş te tüm gün aklım da nasıl bişi acaba die merakla eve geldim. Hırant Dink suikast e ugramış. Yaşarken hiç sevmediğim bir insan için gerçekten bu kadar üzüleceğim hiç aklıma gelmezdi. Bi de teli kurcaladım bi sürü eksik ayrıntı battı gözüme. Bide üstüne üstük bi arkadaş düşürdü teli daha ilk alomu yapamadan. Wallahi çok sinirlendim ya. Beni bu N95 yaktı ama, çıkamadı mubarek telefon bak bi gaza aldık bunu. Neyse
Bide aklıma getirmiim diorum garip komplolar kuruyorum Hrant Dink öldürüldü die, zaten herkez bunu konuşuyodu haber programların da Amerikada ermeni soykırımı tasarısı gündem de felan die. Kesin Diaspora öldürdü diorum kendime de, kabullenmekte istemiorum bunu bu kadar adi olamaz insan oglu die. Neyse işte Cehalet Erdemdir. Daha fazla yazmicam, zaten bir iki yorumda yeterince saçmaladım bu gece başka başka bloglarda. Bu teli götürsem almazlar da şimdi. Offff offff.

Hiç yorum yok: