Ocak 21, 2007

Telefonu Degiştirdim:=)


Dün çok moralim bozuktu özellikle bu telefon hadisesine. Bugün işe gittim öğlene kadar çalıştım çalışmadım babam günü tatil etti saolsun:=) Eve geldim tel konusunu anlattım annem bi ara belki değiştirirler dedi. Aradım çat pat yunancamla getir bi görelim dediler 5 dakka da tükkana wardım annemle:=) Bazen bu kadar yunanca ile başardıım işlere bende şaşırıyorum. Neyse çook teşşekkürler yolumu aydınlatan anneme, tatil eden babama, tüketici haklarını sorunsuz uygulayan Germanos satıcılarına. walla dün o parayı verirken ellerim titremişti bugün üzerine 80 eu daha verdim satıcıyı tutup öpücektim:=) Teknoloji merakım war bide buna detaycı olmam eklenince böyle hadiseler oluyo işte ne diim.
<====Bunu verip(Nokia 6288) &


Bunu aldım(Sonyericsson w850i)====>

Hiç yorum yok: