Ocak 28, 2007

Boş Balonus

Aşk, sevgi, hayal artık adı her neyse öle bir balonla sırtımdan asılı binlerce feet yukarılardan Dünya yı izlediğimi fark ettim bugün. Burada yüzünüze çarpan hafif, serin bir esinti ile bazen size selam veren göçmen kuşlardan başka, yeryüzünün mükemmel bir görünümü war. Yaşil, mavi, kahve rengi, siyah ve beyaz tonlarında alaca bir manzara resmi sanki. insan izlemeye doyamıyor . Dertlerden, kederlerden hiçbir iz yok bu resim de. Bugün tam aklım havalarda dolanır iken farkındalığın yıldırımı ile çarpıldım. Meğer benim bu balonla aramda ki en güçlü bağ olan, inanç halatım kopmuş. Nezaman, neden, nasıl.. 5n1k lık sorularla herhangi bir cevap bulamadım. Hala asılıyım, beni bu balona baglayan, ince, dayanıksız, bir düzine, umut iplikçikleri kalmış sadece.
Hayret bu ipler kendilerini taşımaktan aciz görünür iken, beni acaba ne kadar süre taşıyabilmiş? Kesin kopucaklar hatta ansızın, bir garip uykuda, kopmasından çok korktum. Aşağılara inmek imkansız en azından bu balonla bu kadar yüksekten yere inebilmek imkansız. Düşücem mutlaka. ama korkmuyorum düşmekten onunda farkına wardım bugün, ben bu balondan ayrı kalmaktan çok korkuyorum. Alışmışım anlaşılan.
Birden bir başka yıldırım çarptı beni: balon benden ayrılmaktan korkmuyor hatta beni umursamıyor bile, Hiç bişi hissetmiyor aslında, hissedemiyor. O benim seyahatlerimi hissetiklerimi umursayamıyor. çünkü o canlı diil. içi boş aptal bi balon sadece ve ben üzerine isimler yazıp siliyorum sadece. Ben hangi ismi yazssam balon sanki o oluyordu ama olmuyor işte olamıyor. Çünkü canlı diil. Ne kadar büyükte olsa içi sadece hava ile dolu. İşte bu nedenden sinirliim bugün. Boşuna dolaşmışım bu balonla kendimi bildim bileli boşu boşuna.. Kesesim geldi bi hışımla kalan tüm iplikçikleri. ama kesmedim. çünkü o bunu da umursayamayacaktı. ben de karar verdim bu basit iplikçiklerin beni götürdüğü yere kadar gidicem ancak artık o balonun üzerine herhangi bir isim yazmıcam. O balona hayat vermicem bir daha. Sadece düşmeyi beklicem zamanla. belki bu arada zamanla yakınlaşabilirim yeryüzüne hehe az önce bi iplik daha koptu kaldı 11.:=)

4 yorum:

GunO dedi ki...

Google Talk un tray iconunu görünce aklıma geldi.:=) Acaba o inanç halatıyla mı assam kendimi. Hem balonunm kadar cansız ve umursamaz olurum. Hemde çok komik görünürüm heralde kendi konuşma-düşünce balonumla havada dolaşıyomuşum gibi olur, ve bu baloncukta boş-yazısız boş çünkü artık konuşamıyorum-düşünemiyorum..
:=) Hehheu gözümün önüne geldi bu resim:=) Yaşasın aşılamaz mantığım:=) ve aptal fikirlerim..

Tugc dedi ki...

sen benim dediklerimi hic dusunmuyosun galiba? ne dedim ben sana?

GunO dedi ki...

Bütün gün bana söyledilerini düşündüm zaten Tuğçe. Artık düşünmek istemiorum ne bugünü, ne de dünü. "Hayal mi?, Gerçek mi?" demiştim sen de bana "her ikiside de" demiştin. Her ikisini de tanıdık.
Artık sen düşün:=)

GunO dedi ki...

:) bide "her ikiside" şıkkı doğru olanmış, Beynimin son ayakta kalan kısmı ile bunu düşünebildim:=)