Ocak 21, 2007

Yanlış anlaşılma mı?? Yanlış anlatma mı??

Edirnedeyken daha okulun ilk aylarıydı yanlış hatırlamıyosam. Ben çogunlukla ders aralarında sigara içtiğimiz kişilerle tanışıım bide bir kaç kişi ders not felan sorduğum zaten sınıf 23-24 kişiydi. Hatta tenefüs zili çalıyodu ki o çok komikti:=) Bi ara tanıdıklarımdan Egemen adında 2 arkadaş geldi( ki bunların biri kız dieri erkek) yanıma. "Ogün biz tanışma toplantısı düzenlioruz gelirmisin??" die sordu neden olmasın dedim. Bunun adıda "kısır" günüymüş o da bi ilk benim için tabi:=)
Neyse okul sonrası toplandık gittik. 10 kişi ya warız ya yok. Bilenler kısırı yaptı oturduk hem yiyip hem tanışıyoruz. Biri benim Yunanistandan olduğumu duyunca "ii de senin adın Türkçe ama" dedi ben "İşte ben Türk üm zaten ondandır belki" dedim, Tabi espri yapamadıımı bilmiorum ozamanlar ki arkadaş tekrar sordu " ii ama sen Türkçe yi nerden ögrendin ki??" Bende " Bilmiorum ya annemden, ya babamdan veya daha bilmediğim yakın çevreden olabilir." dedim. Eleman hala gülmeyince Batı Trakya Türkleri Sempoziumu verdim. Hala anlamadılar En sonun da " Biz sana Teo dielim sizin orada Theodorakis die bi sanatçı warmış sende bizim Theo muz olursun" Dediler:=) Bide üstüne üstük biri bana " Türk, Yunan ne önemi war hepimiz insanız." dedi. Gelde sen Katula Katula gülme şimdi:=)
Şimdi ben mi anlatamadım acaba bu olay da, yoksa beni mi anlamak istemediler sizce?? veya neydi bu, Biri bana bunu anlatabilirse çok sevinicem.
Ben biliorum kendimce (algısal gerçekliim de )bunun ne olduğunu en azından. Anlayışsızlık Bu, hemde düpedüz anlayışsızlık.
Bu Dünya görüşü meselesine ölesine çakılmış insanlar ordusu var ki aydın aydın dolanıp bizlere ışık saçan. İşte en çok onların arasında görüyorum bu anlayışsızlığı.. Dinlemeyi bilmezlik bu anlayışsızlığın belki de temeli. Şu soruma da bi cevap verirseniz zahmet olmazsa; Dinlemeyi bilmeyen bir insan kimden ne ögrenmiş ki gelip beni de aydınlatsın.
Hrant Dink öldü. Fikirlerine büyük çogunlukla karşıyım, ancak inancını ve karakterini herzaman takdir ettim. Şimdi daha bu adamın soyunu seceresini, adını bu vesile ile öğrenen Bazı insanların Kalkıpta "Hrant Dink benim, Hayır benim" demesine gülüyorum. Ancak benim gibi onun cizgisine karşı olanları Suikasttin failleri ilan edenlere Katula Katula gülüyorum...
Bunu adınıda size ben söyliim bari ; Rant..
Yüce Yaratıcıdan Rahmet diliyorum Hrant Dink'e, Adam gibi bir adamı kaybettik milletçe Başımız saolsun.

Hiç yorum yok: