Ocak 11, 2007

Köyüm, köyüm, güzel köyüm

İnternet sayfası yapıcaz sevgili köyüm için hatta tüm gençler destek verdi bunun için. Biliorum insanlık için kücük bir adım ama köyüm adına gurur duyucam yapabilirsek bu siteyi. 3-4 ay da garip bi teknoloşi cılgınlıı yaşanıyo zaten bu köyde. Ben bu kış burda kaldım die oldu dicem de alakası yok. 30-35 pc alındı köye 3-4 ay için de ki bu sayı şahsen tanıdığım tüm hemşerilerime eşit. De sorun pc den anlayan eleman eksikliimiz war. Ben basit coderlık öretirim dedim 2 ilgili olursa da tam işe giriştim Html ve php bilgimi yitirdiğim ayan beyan oldu yaşasın Cehalet Erdemdir anlayışım. Neyse pisiklete binmek gibi belki bu iş te. Ha şimdi asıl konu nie yazıyom ki ben bunları diesim geldi. Bugün bi garip mutlu haldeyim sebepsiz saçmalıyogum bol bol işte, neyse köyümün resimlerini koiim bari..


Walla azimli hemşerilerimi buradan alkışlıyorum bazı resimleri üşenmeyip minareye çıkıp çekmişler azmin zaferi olucak bu sayfa olursa. Bi de o resim de ki teenage tabi ki ben diilim çünkü o kadar cool diilim:=) Köyümüzün Webmaster adayı o, Bide 10-15 tane digi makina almışlar hemşerilerim 3-4 ay da Bende hala yok ev meclisine önemle duyurulur. Bide Balkanları seviyorum. Bide ben nie bu kadar sevindirikim bugün Doktor yoksa yakında ölücek miim??

Hiç yorum yok: