Ocak 23, 2007

:=)

Bugün aklıma bişi geldi, birine bi öneri.
Tam girip söyliim dedim, Bi başkasının aklına 3 gün önce gelmiş:=) Hatta benim hiç düşünemediğim derinlikte bu fikiri ilerletmiş, uygulamış, sonra da öneri haline getirmiş:=)
Wallahi yaşlandık biz diyorum dinliien yok, Boynuz kulağı geçti.
Maşallah. Gençleri destekliyorum ve bugün bu ufacık gelişme bile desteklenmelerinin haklılığını kanıtlar nitelikte.
Ha tüm gençler mi. Kesinlikle diil. Bizim aymazlığımız ırsii olabilir ve oldukça yaygın.
Ha bu arada orucumu da bozdum daha sabahtan o post u silmek için. Ancak internal bi hata oluştu silemedim. Belki ilahi bi güç Pc me girdi die düşünüp braktım o post u. Bu gece az önce bi commet te aynı olay oldu yazmadım bende tekrar:=) Garip.
Bide bugün kendimi bi garip ii hissediyorum o da ilginç.
Bide başka bi gencin bi deney i olucakmış o da komik:=)
Bide Şehrazat ta evlenio galiba brakıcam bu diziyi:=)

Günün ilginçliklerini dinlediniz, yarın görüşmek dilei ile:=)

Hiç yorum yok: