Nisan 15, 2007

Özgür..

Zamanın birinde.
Çok , Çok uzak bi krallıkta.
Saygı değer Kral, çaresi bulunamayan bi hastalığa yakalanmış..
En sadık şovalyeleri. Ülkenin , dört bi yanında çare arıyormuş..
Bir gün, Kralın en gösterişli şovalyesi,
Bir cadının her hastalığa çare bulduğunu ögrenir..
Hemen cadıya koşar.. Herhanği bir ilaç dilenir.
Cadı; Çaresini bilir ancak ilaç için bir karşılık ister.
Bu yakışıklı şovalye onla evlenirse, ilacı vericektir.
Cadı yüzüne bakılamayacak kadar çirkindir.
Ancak şovalye için, kralının sağlığı herşeyden önemlidir.
Birgün müsade ister. Düşünür gelir ve kabul eder.
İlacı alan Kral iyileşir. Ancak şovalye bir ömürlük cadının evine yerleşir..
Gece olupta ilk kez yatağa giriceklerinde.
Şovalye huzursuzça, bekler iken.
Odaya çok güzel bir kadın girer. Öyle ki bu kadın gördüğü en çekici kadındır.
"Sen kimsin?" die sorar. "Ben karın olan, cadıyım" der kadın..
"Nasıl bu kadar güzel olabildin" die sorar şaşkın şovalye..
Ve cadı anlatmaya başlar.
"Ben seninle evlenirken bir karar verdim.
Akşam, güneş battığında , sabah tekrar dogana dek güzellik büyüsü yapıcam.
Böylelikle, en azından günün yarısında sevebileceğin bir kadın olucam.
Ancak; eğer gündüzleri beni güzel görmek istersen, büyüyü gündüz yaparım.
Günün hangi yarısında beni sevmek istersen o zaman güzel olurum" demiş.
Şovalye düşünmüş.
Gündüzleri çok güzel bi eşi olsa. Onu koluna takıp, yürüdüğünde
Gururlanabilir
Geceleri böyle bir eşle, sabaha kadar aşkla muhabbet edebilir.
Şehvete doyabilir.

Düşünmüş düşünmüş ve cadıya dönüp:
"Ben evlenmeden önce de birgün boyunca bunun gibi şeyler düşündüm" demiş.
"Bu teklifin çok güzel. Ancak ben, seni herhalinle, karım olarak kabullendim" demiş
"Bu nedenle de sen bana nasıl gözükmek istersen, öle gözük" demiş.
"Seni seviceksem, herhalinle seveceğim." demiş

Cadı gülümsemiş:
"Bir kadına verilebilecek en güzel hediye, özgürlüğüdür"
"Sen bana özgürce seçim yapma şansı tanıdığına göre.
Bende bundan böyle, seni seviğim sürece,
gündüz ve gece her an, sadece senin için,

güzel olucam" demiş.

"Çünkü; sen benim, çirkinliğimide seviceksin.."

2 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

süperr ...
acayip begendim...
yani oldugu gibi öyle güzel seyler anlatiyoki burda....
bu arada dilerim karsina cok güzel bi sevimli cadi ciksin :)) hem sana hem etrafina cok güzel görünsün ve davransin..güzel yürekli insan..sen hep mutlu ol olur mu....görüsürüz :))
bu aralar cok gelemiyorum nete...yazamadigim zaman kusurabakma ne olur..firsat bulukca burdayim :) kendine iyi bak..

GunO dedi ki...

@Optio
Özlettin kendini, gün ışığı...Başımın belası bi cadı buldum, güzel ve sevimlide. Dilerim O da , onu en az benim kadar sevebilicek birine aşık olsun. Bense sevmekten yoruluyorum kimi zaman ve 'yeterler' basıyo ozamanlar. "Yeter artık kimseyi sevmek istemiorum" gibiler. Ancak sevmeden yaşayabilirmiyim orası mechul... Özledik Optio gel garii...:=)