Nisan 15, 2007

Hayal

Ben kendimi bildim bileli 2 spesific dileğimin gerçek olması için çabaladım:=) Bunları daha önce de yazmıştım ama bi daha değiniim.

Bence bu Dünya da en büyük hazine yalnız olmamaktır. Gerçekten yalnız olmamaktır. Yalnızlığınızı giderebilicek tek bir insan olabilir. Sevilmeye değer bir dost veya Bence' doyasıya sevilicek' bir sevgili... Bu nedenle yıllarca, çok özel bir kızı bulup onu çok güzel bir şekilde sevebilmek için aradım durdum... O kızı bulup, onla bir aile kurup, Eylül, Ekin, Kaasım, Aybüke Hasanoğlu produkleri meydana getiricez die Hayal ettim...

Dün gece fark ettim ki.
Ben bi süredir.
Çok güzel bir kızı,
çok özel, seviyormuşum.

Eylül meyvası üzerinde sıkı bir çalışmada olduğumuzu düşünmeyin sakın:=)
Ne yazık ki bu kız yalnızlığıma çare değil. Nitekim kendisi de :
bizim bir olabilme olasılığımızı "Ancak rüyanda" olarak hesapladı:=)
Haklı da olabilir.
Ancak ben; bu hayali, onunla bi ömür yaşamayı, diledim.

Çok değerli bir farkındalık olarak anladım ki

Meğer sevilmeye değer çok insan warmış...
Gerçekten sevmeye, yürekli insanlar, azmış...

Siz; gerçekten sevebilirmisiniz??
Kendinizden çok, sevebilirmisiniz??

3 yorum:

tılsım dedi ki...

Hayallerinden vazgeçme günün birinde karşına birisi çıkar ve hayalin gerçek olur ;).Gerçekten seversin hatta kendinden çok seversin kimbilir ;).
Haklısın en büyük hazine yalnız olmamaktır =).

deli mine dedi ki...

sevmeden bilemem ki :)
sevdim ama hiç kendimden fazla olmadi sanirim olsaydi kendimi tehlikeye atmaktan korkmazdim belki de..
ama sevemem sanirim..
ya da umarim severim :)
sevgi hep var farkli yüzlerde sen de yeni bir yüzde yeni bi bednede bulursan hiç şaşma guno :) hayat bu..
baş baş
cns

GunO dedi ki...

@Tılsım
İnşallah bi gün sevgime karşılık sevgisini veren biri olsun.. :=) Herkese böyle bir sevgili diliorum..
Sevmek çok büyük meziyettir. Değerini bilicek kişilere verilmelidir..

@Cansu
Biliorum Cansu, sadece karekterime alaturka erkekliğime saygımdan ;birine duyduğum sevgi yıpranmışta olsa; bi hışımla ondan vaz geçemiyorum.. Bu arada;20 gün sonra İst te geldiğimde bi kahve içip. Bloguma, bi video da ben koymak isterim.. Müsait olursanız..:=)