Nisan 12, 2007

Reis-i Cumhur

"Türkiye'de 1923'te Cumhuriyetin ilanı ile devlet başkanı Cumhurbaşkanı sıfatını almıştır. Cumhurbaşkanı devletin başıdır. Bu sıfatla Türkiye Cumhuriyetini ve Türk Milletinin birliğini temsil eder. Anayasanın uygulanmasını, devlet organlarının düzenli ve uyumlu çalışmasını gözetir."
KaynakLink

Cumhurbaşkanlarımız

"Türkiye Cumhuriyeti'nin 11. Cumhurbaşkanı'nı seçmek üzere TBMM'de ilk tur oylama 27 Nisan Perşembe günü yapılacak.

Cumhurbaşkanı seçimi süreci 11 Nisan Salı günü başladı. TBMM Başkanlığı 11 Nisan'da, Cumhurbaşkanı adaylarının 16 Nisan Pazar gününden, 25 Nisan Salı günü saat 24.00'e kadar Meclis Başkanlık Divanı'na bildirilmesi gerektiğine ilişkin duyuruyu yaptı." ...
KaynakLink

Bu konu, beni rahatsız etmeye başladı. Biliorsunuz gündemimiz bu artık. Bi yandan bazı 'Atatürkçü aydın?' ların, rejimimizi, azınlık ikdarı olarak algılamalarına deli oluyorum. Bu, kendilerini, ilerici gören aydınlar arasında: 'İngiliz muhipleri cemiyeti' varisleri ve mandacı zihniyetlerde önde gidior ve bu utanmazlar kendilerini vatanperver görüyor.

Diğer yandan 'Teali İslam'cılar , demokrasiyi kılıf yaptık diip zafer edasında kıs kıs gülüyor. Kubilay'ı unutmadık daha ama onlar bilmiyorlar..

TSK den, hata üstüne , hata dinliyoruz. Amerika destekli bilgilerle, saygınlığına zarar verior. Demokrasiye, "darbe" istemiyoruz... Halkın iradesi, her idareden üstündür..

AKP ye uyuz oluyorum. Tek parti iktidarını destekliyorum ancak bu parti tepki oyları ile iktidar olduğunu unutmuş gözüküyor...
Siz, tabanınıza diil, milletimize hizmet ediyorsunuz..

Haddinizi, saygısızlığınızla aştınız..

Bunca gerginliğe rağmen, yüzümüzü güldürebilicek bir gelişme.

Cumhurbaşkanlığına ilk aday adayı, Metin Uca..
HaberLink

Ben, Oktay Sinanoğlu'nun olmasını isterdim..
KimdirLink

Bide; blogger, türkçe dil destekler olmuş.
Bu post; 'Publish' tuşu yerine, 'Yayınla' tuşuna basacağım ilk post...
Cümleten hayırlı olsun...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Nedense benim içimden çok sürpriz bir isim olacağı geliyor...Umarım Atatürkçü viziyonumuz ve misyonumuza uygun biri gelir.