Nisan 08, 2007

Balık

Bu aralar pek bi asosyalim. Ragnarok oynuyorum, ki en az 3 aydır oynamıyordum. Tüm dostlarım beni merak eder hale geldi. Yine de aymazım.
Askerden bi arkadaşım gelmiş (Kenan). Onun hatrına dışarı çıktım bu gece, inimden..
Özlemişim ..
Dostlarla sohbeti, özlemişim. Meyle, parlatılmış nostalji muhabbetini:=)
Çok güzel bi gece oldu. Tatil bana yaradı açıkçası..
Çakır , keyifim anlayacağınız..:=) Ha bide gereksiz, mantıksız, saçma bir sohbete son verdik dün gece. Ancak o, başka biriyle.. :=x :=)

Zeynep Casalini'yi,
beğenmemiştim, ancak bu aralar birkaç parçasını severek dinliorum.
en sevdiğim Duvar, şarkısı. Link





Ve çok sevdiğim eski bir parça Anna Vissi' den

Eleni.


Link

Bu yazı sarhoşken ve keyifle yazılmıştı gece geç saat te. Sabah az biraz ayılmışken düzenledim:=))

Ahhh özlemişim walla. Boş işlere Takılmak anlamsız. ve anlamsız insanları takıntı yapmaksa saçma. Gidip dostlarınızla sohbet edin evde yas veya yersiz oruç tutmaktansa:=)

3 yorum:

Okana dedi ki...

eğlenmek senin de hakkın bazı güzel günleri değrlendirmeye çalış boş işlerle kendini eve hapsetmen zamanı öldürmek demek takıntılardan uzak tutmalısın kendini biraz hayatı yaşa ki hayata bağlanasın yoksa bu hayat çekilmez hale geliyo benimde bir sürü gereksiz arkadaşım var ama çok sıkıldığım zamanlarda gereksiz arkadaşlarla takılmak bile havanı değiştiriyo bi anda o yüzden gereklisini gereksizini boşver takıntı yapma herkezle canının sıkıntısını gidere bilirsin.....

---OPTiO--- dedi ki...

evde yas ve ya yersiz oruc tutmaktansa tabii ki cik dolas gez :))
hayat güzel di mi ;) hem hicbisey icin üzülmeye degmez ...gülümse :))

GunO dedi ki...

@Okana
Çok şükür tatil, yoksa bide iş stresi warya kesin kafayı yerdim ben:=)İnsanın iyi dostları war. Başka bi hayvanın dostu olduğunu sanmıyorum. Sadece çıkarları doğrultusunda gurup oluşturuyolar. Sırf bu özelliğimizden bile 'insan bir hayvandır' denemez. Sadece dostluklarımıza çıkar bulaştırmayalım asla..

@Optio
İyiki warsınız, ancak çıkıp dolaşırken seni-sizi ihmal ettim galiba biraz. İşte geldim buradayım. Burada ki dostlarımıda unutmayacağım:=)
İyi ki warsın.