Nisan 17, 2007

Fall in L♥♥e

Ben; kurak çöllerden, bunaltıcı sıcaklardan, yalnızlıktan, yorgunluktan, umutsuzluktan. Ayaklarımı sürüye sürüye bir çeşit gölete doğru ilerliyorum. Orada su olabileceğine inanmıyor zihnim, çünkü yolda çok aldandım bunun gibi uzaktan hoş gelenlere, oysa hepsi sadece seraptı. Şimdi çatlamış iken dudaklarım susuzluktan, yine de korkuyorum, yeni bir seraptan.

Karşıdan da biri gelior. Bana doğru. Gölete doğru. Ancak benim geldiğim gibi diil. Şarkılar söyleyerek, etrafı ahu ile süzerek, hoplayarak zıplayarak gelior. Önüne bile bakmadan, kendinden emin ilerliyor.


Orada bi göl warsa. Ben, mutlaka içine düşücem ancak
Bu, gelen de
, önüne bakmıyor die,
Allah, ayağını çelerde. Düşermi, benim gibi, bu göle???




Bu the secret olayı çok ilgimi çekti:
Olumlu düşün, olumsuzluklardan kurtulduğunu izle..

Para tuzağı resmen ancak ii hazırlanmış bi tuzak, insanı düşündürüyor.
Haberlerde gördüm ilgi ile izledim ancak new age %100 güç gibi bi şey

Mesela : zayıflamak isterseniz. Önce " zayıf olsam ne güzel olurum" gibi düşünce benimsiomuşuz sonrada azcık kilo kaybetsek bile " waaay ne kadar çabuk kilo veriorum" dierek kendimizi destekliomuşuz...
Bu örnek yüzünden ilgimi çekti zaten :=) 3 gündür bi nevi rejimdeyim. bu sabah baskülün yalacısıyım 3 günde 3 kilo vermişim. Bi sevindirik oldum ki anlatamam.. ancak sabahtan beri hiç yemek yemediğim halde 3.5 kilo almışım, akşam ölçümünde:=) Tamda waaay bu hızla 2 haftada tığ gibi olurum felan diodum:=) bide üstüne haberlerde bu The secret konusu örneği kapak olmuştu... Herşey yalan oldu:=)

neyse
ilginizi çekerse The secret resmi, web sayfasına link.

Hiç yorum yok: