Nisan 08, 2007

Güzel Bir Gün

Bugün, çok güzel bir gündü.. Dün gece ki; cipura ve rakı etkisi, hissedilebiliyor olsada. Sabah mükemmeldi. Hava, aydınlık, Işıl ışıl ve sıcacık idi.
Tatil, herşeyden önce:=)



Arabaya dolaşmak için ortam mükemeldi.

Son durak kahve de, arkadaş muhabbetiydi.



Frape'siz(Soğuk, çırpılmış Nescafe) olmaz tabi:=)




Ancak asıl curcuna, günün anlam ve önemi, kahvede ki, bir duyuruda gizli idi:=)

Evliler Vs Bekarlar, maçı:=) Bugünmüş.
Maça gittim tabi merakla. Evliler benim kuşağımdan , ancak ben bekarım die çelişkiden oynamayı düşünmedim. Zaten heralde göbeğimden korktular ki, bana oynamamı teklif edende olmadı:=) Ancak maçı izlemek çok daha eğlenceli idi. Bu arada ben resim çekicem die kale arkasında beklerken. Kamerama şut isabet etti(top çarptı) ve makine çizildi:=) nazarıda çıkmış oldu böylelikle:=)


Saygı değer evli dostlarım, birkaç gol ,yedi tabi:=)

Yine de, maç sonunda, hatalarından ders almayı bildiler..
Tabi önemli olan, Fair Play:=)



Bekar
Spor -12 2- Evli Spor

5 yorum:

Okana dedi ki...

camera'nı konuşturmuşsun aderfe:))))

---OPTiO--- dedi ki...

haha :))
evliler ve bekarlar he ...cok güldüm ya...
bu arada nazar cikmis kamerandan evet :) bi daha hicbiseycik gelmesin basina insallah..
burdada hava müthis...tatilde var :)) daha ne olsun ....görüsüüruz :)

deli mine dedi ki...

evlilik aşki bilmem ama futbolu öldürüyormuş hakkaten :D bekar spor :)) çok güzel ya :D gunoo fotodaki sen misin :D evet evet sensin :)) yanaklardan tutup koparasim geldi :D cidden çok şirin çıkmışsın :D hep gül ;)
baş baş
cns

deli mine dedi ki...

optiom naberr :)))

GunO dedi ki...

@Okan
Kameramı sersemlettiler ama aderfe:=) Çoook resim çekesim war adım 'Foto Ogün' olucak sonunda:=)

@Optio
Asıl maçta olsan yerlere yatardın gülmekten ki biz öyle olduk resmen:=) Hakem de evli gerçi yeminli noter ve avukat ama Bekarlara 20-30 sarı kart çıkardı:=) tabi hiç kırmızı kart yok:=) Evlilere üzüldüm biraz yaa çoook inançlı çıkmışlardı. hatta maçtan önce enerji olsun die baya bi yemek felan yediler ama galiba ters tepti:=) çok güzel bi maçtı bakalım yenilen evliler maça doymaz , yakında rövanşın, rövanşı da olur skoru yazarım:=))

@Cansu
"evlilik aşki bilmem ama futbolu öldürüyormuş hakkaten" Başka söze gerek yok bence:=) bekarların yeni sloganı olur bu söz:=) Ay ay ay beni begenen de çıktı saonunda.:=) Yakışıklıyım diom kimse inanmıyo:=P gerçi yanakları sıkma durumu bizde tombul bebişler için geçerlidir, de neyse :=D saol cansu. Kalbin kadar güzel bi hafta diliorum sana ve herkeşe..