Nisan 05, 2007

Paska

Resim linkPaska6 Nisan, Edit: Bi yunanlı komşumuz, saolsun; boyalı yumurta getirmiş bize, Pek bi sevindirik oldum:=) Yan komşumuz rahmetli Katina getirirdi böyle bi sepet yumurta ve el emeği paskalya çöreği. Bizde bayramlarda elini öpmeye giderdik. Nur içinde yat Katina.

Yunanistan, Paskalya tatilinde. Tabi biz tatil diildik bugünse bir istisna. Malum tüm yunanlı müşterilerimiz bayram arifesi evinin badanası derdinde. işlerimiz pek bir yogundu. Hatta sabah 9 akşam 9 arası bir hafta çalışmak, (Hele benim gibi; gece 3 ten önce uyuyamayan ve sabah 6-7 arası uyanan bir miskin, tembelin) tüm duygusallığıımı alıp götürdü. Bugün artık "Yeter!!" dicek hadde gelmişken. Alt kattan bi ses, "Bugün tatil" :=) bu cümleye alışığım aslında ben ve en sevdiğim cümledir hakikatten.
Orta-Lise yatılıda, her soğuk kış gecesi. arkadaşlar 'kar duası'na çıkardık.binde bir tutarsa bu dileğimiz sabah bu cümle haykırılırdı , tüm koridorlarda. "Tatillll, Bugün tatiiill!!!" uni de özellikle Trakya Uni, de. Okulu tatil eden önceden belirlenmiş toplantılar olurdu. Sınıflar zaten orta okul gibiydi. Zaten tüm bizim bölüm, orta okul mantığıydı. Tatilin 'T' si duyulsa ortalık bayram yeri olurdu:=) önceden belirlenmiş olsa da bu beklenilmeyen ve akademik takvimde yer almayan günler, Ben ders warmış gibi. genellikle okula giderdim:=) Takvimle pek aram yoktur ezelden. Orada biri beni görürse " olum ne işin war burada? Bugün tatil" derdi:=) Görmezlerde ben boş sınıfa adım atarsam kendi kendime "Yuhh, Bugün Tatil di" derdim:=) Yıldız'da yaşayamadım bu beklenilmeyen tatilleri.. Orada da sınav war sanıp boş sınıfta beklediğim olmuştur ama:=)

Ne zaman beklenmedik bir tatil olsa ben çocuklar gibi sevinirim:=)

Bugün alışveriş yaptım ve yemin ederim
35bin nüfuzlu İskeçe, İstanbulu aratmıyor trafikte. İpini koparan alışverişte. Yollar dar ve sürücülerin benim gibi acemilere saygısı yok:=) Neyse Bende bi Dijital makine aldım:=) SONUNDAAAAAA!!!! Olympus mju : 700 . örnek resim se yanda:=) model pek bi isteksiz ve utangaç olsada:=) makro çekimi begendim..

Şimdi Allah bu makineyle onbinlerce farklı resim çekebiliceğim imkanlar nasip eder dilerim bana:=) Mesela tatil, turne gibin bişi:=) Darısı almak isteyenlerin başına..

6 yorum:

elif dedi ki...

hayirli olsun..hep mutluluk fotolari cekesin insaallah

---OPTiO--- dedi ki...

hayirlis olsun bende alicam bi tane :)
hep mutluluk resimleri cekersin insallah.burdada paskalya basladi :) saliya kadar heryer tatil :) oleyyyyyy..ama ben yogunum..en kisa zamanda gelip bütün yazilara tek tek yorum yapicam :) kendine iyi bak olar mi :) tschüss

deli mine dedi ki...

evdeki yumurtalari boyasam paskalya izlenimi versem pazartesi okulu tatil yapabilirmiyiz.. ist.daki tüm yumurtalari boyayabilirm.. sinavim var ya p.tesi.. paskalya buralara ugramiyor tabi :(
cns

Jale dedi ki...

gule gule kullan ve hep gulumset kullanirken:)pek fotojenik olmasamda modellik yapmaya hazirim hbrn olsun:)

GunO dedi ki...

@Elif
Saol:=)

@Optio
Saol, bende yogunum, yorgunum ve üzülüyorum yoğun olmama:=( Herkez tatil yapıyo ühühüüü:=)Kendine ii bak gün ışığı.. Beklioruz en kısa zamanda.

@Cansu
:=) Aamaaan paskalya olmuş ta ne olmuş sanki, Boşver sen paskalya yumurta felan:=) Sınaw da şimdiden başarılar dilerim. Tatil se zaten çoook yakın:=)

@Jale
Aloooo, benim resmim yok farkettiniz mi jale hanım?? 2-3 alem fotosu yanlız resmim yok yaaa. Beni kim çeksin. yoksam ben çekilmez birimiim?? üzmeyin beni yavuuu:=)Zaten bende hatagidip allan kedisini çekeceğimesenden poz dilenmelidim bloğum, güzel görürdü.
En kısa zamanda resim, frape, muhabbet hatrına buluşuyoruz ona göre:=)

Okana dedi ki...

vallah ne yalan söyliyim aderfe ben bile andım rahmetli katinayı paskalia tatillerinde azmı yumurtalarını azmı çöreklerini yedik. kocasıyla birlikte nur içinde yatsınlar gerçekten.