Nisan 04, 2007

Neden:=)

Tanrım; neden beni böyle yarattın?

Bu aralar, bi kızdan hoşlanıyorum. O da, birilerinden hoşlanma, ihtiyacı duyuyo.. Ancak bi türlü benden hoşlanamıyor:=) Birlikte doktora gittik, Tahlil yaptırdık.
Sürekli 'beni sevebilirite'si düşük çıktı.
Nedir, die sordum.
-"Sevemiyor işte" dediler.
-"Yokmu bir hal çaresi" dedim
-"Sorun belki sende, belkide onda ancak mutlak cevap kaderde" salıkverdiler.
Bi ilaç, bi merhem dilendim.
-"Zaman" telkin ettiler.

Kız da, üzülüyor bu halleremize,
daha yaşı genç ve her genç gibi sevmek istiyor çılgınca,
-"Belkide sorun sende" dedi.
Serde, erkekliğe laf ettirilir mi? ancak sevgide, ' bi test neyi değiştirir ki' gazına. Bende gittim kırık kalpler merkezine.
-"İnanamıyorum!!" dedi doktor, ben irkildim.
Endişe damarlarımıda tek likit iken.
-"Sonuç??" fısıldayabildim.
-"Milyarda bir, belki de 5 milyarda 1 görülebilen bi vaka" dedi.
Ben o anda, çoktan bittim.
Meğer benim, 'Sevilebilirlik katsayısı' 0,999..9 muş. 1 şey eksik, anladım da.
-"Yani??" diebildim.
Yanisi, Beni sevmeye kalkana, ben; tümden eziyetmişim. 100% sevgi ile, gelen bile; bende bi eksik bulabilirmiş...
-"Bu eksikte ona batar" mış.
Battıkça, yıpranırmış sevgisi ve zamanla bitermiş aşkı..

Kısacası:

Sevile biline mez mi şim....

Daha ne diim, haftaya bi de 'Katlanılabilirlik oranı' ma bakıcaklarmış. O da bunun gibi bişi çıkarasa.
Son durak
KaracaAhmet Mevla hanesi olucakmış....


Yüce Rabbim; sen beni neden böyle yarattın???

3 yorum:

Okana dedi ki...

her insanın eksikleri vardır elbette insan oğlu ilk önce kendinde sonra karşısındakinde armalı eksikliği ama bir bütünü iki kişi oluşturmaya kalktında oluşmuyosa eğer ozaman her iki tarafında eksikliği vardır bazen iki tarafta bir birine deliler gibi aşık olsa dahi başka eksiklikler yüzünden bi arada olamazlar o yüzden kendini değilde insan oğlunu neden bu şekilde yarattın die sorgulaman gerekir bi birliktelik olmuyosa elbette mantıklı bi acıklaması vardır......

Jale dedi ki...

bence sevilebilirlik deil mesele her seye ragmen sewmek. seni seviyorum cunku:... diye baslayan iliskilerden kork zaten! ... ya ragmen seni seviyorum diyebilmeli insan. sevemiyorum diye bi yanit olamaz asla. ya seversin ya da sevmezsin. bilmiyorum derse eger kisi,ya kendinden bisey sakliyordur yada senden.tanri ya gelince bu siralar cok fazla isine karisiosun galiba seni duymayi reddedecek ona gore:)

GunO dedi ki...

@Aderfe
Waaay 'Ruh ikizi ve insan ilişkileri 101' den pekiyi not alır bu yorum:=)

@Jale
"... ya ragmen seviyorum" u sevdim..
Kalmadı böyle sevenler, böyle sevdalar be Jale. Kalmadı walla. Hani sen tüm olaylarımı biliosun ya, benim de pek umudum kalmadı sevgiye. Anlıyorsundur. Takılıyoruz işte kuru ekmek ve su ile akşam ziyafeti..