Nisan 30, 2007

Blog

" gunaaa.. ogün gunoo :D
naptin sen ama simdi.. üzüldüm yapma böyle.. nereye.. noldu ki.. rahatsiz
eden mi var :O döviyim mi :D yok yok sen kimse görmeden dön bak.. ... ama dön üzme beni :(
mazeretin vardir kesin senin simdi.. hic anlatma öyle ceryan gitti su
kesildi, hocam ahmet silgimi yedi :P
cidden dön DÖN dönnnnnnnnn :( "

=) Bu ortamdan, çok güzel insanlar tanıdım. Kalpleri ile ışıl ışıl insanlar... Bana bu maili atan insanda çok güzel. Kalbi ile, gülücükleri ile, sohbeti ile, en önemlisi; karakteri ile, iyiki varsın dediğim bir insan..

Dönmeyi düşünüyordum ancak artık seve seve dönücem=)

5 yorum:

cesur kedi dedi ki...

he he biliyordum donecegini, nazlansin biraz dedimdi :))
hosgelisler ola gunoo

Noni dedi ki...

Aaaa yakışmamıştı sana zaten böyle bir terkediş, tekrar hoşgeldin :)

deli mine dedi ki...

:)) canm iyi ki döndün.. çok sevindm :)) utandim da :) çok saol iyi ki döndün :)
öperim gunoo :D
dikkat et kendine emi :)
yoklayacagim bak.. işini kırmaca yok :D bak sinavdan döndüm sayfana baktim :) şimdi yatacagm ama daha mutlu :)
baş baş gunocm
cns

Kayhanoviç dedi ki...

:) benim bir yazım var bak o kategoriye giriyorsun

http://www.kayhanovic.com/yazi/blog-sahibi-olmak-icin-gerekenler&bulunanlar=bl

GunO dedi ki...

@Elif
"nazlansin biraz" =) Hoşbuldum elif
Saol...

@Noni
Buhrandan bunalmıştım...Ancak ayrılıktan da yoruldum. İşte geldim buradayım=)ii gelmişim.

@Cansu
Saol...

@Kayhanovic
Yazın çok güzel Kayhan ve birçok kritere uyuyor olmam, çok hoşuma gitti. Bir kedim ve resmide war=)
Bence her bloger o yazını okumalı..
Link Veriyim bende=)