Nisan 13, 2007

Duygusal Yeğen

Yasemin; 16 yaşında, temiz kalbi ve duru güzelliği ile çok şeker bir kız. Benim yeğenim. Dolayısı ile doğuştan duygusal:=) Kalbi sıcacık iken, duygularını döktüğü, küçücük bir defteri war. Bana bu defterden bir iki yazısını okumuştu. bende çok beğendiğim için; bazı yazılarını, bloğumda yayımlama izni aldım.


*"Yaşadıklarına, isyan etmemelisin. Sonuçta, sana hayatı ve gerçeği ögreten onlar değil mi??"*

*"Yine büsbütün bir hayat sensizlik içinde. Ve her gece alışkanlık olmuş göz yaşları. Ve her dakika, her saat , Allah'ım; geri ver onu, bana diye ve alışkanlık olmuş dilimde dönmicek geri die. Nedenini bilmiorum ama seviyorum seni. Sen bunu hak etmesende. Beni affet dicem ama inan senin kabahatin benden çok.. O yüzden gidiyorum uzağa, içimde bir umut olsa bile.. Ve inanmanı istiyorum benim için değerlisin. Senin hayatını, alt üst etmemek için; her seferinde , ben kendi hayatımdan çok çaldım ama artık yoruldum.. Her mesajın bir sonu olduğu gibi bende söz veriyorum sözlerime. Sadece bilmeni isterim. Benden sonra seviliceksin ancak asla benim seni sevdiğim kadar değil.."*

*"Hayat değil, kader yoruyor insanı. Mücadele etmeyi bilmezsen; Her zaman , kaybeden sen olursun.."*

*"SEVİYORUM. Vaz geçemem, beni bilirsin. Seviyorum. Deli gibi özlüyorum. Dön desem, dönermisin?? Herşeyi, yakıp, yıkıp, maziye sünger çekip. Yine benimle olabilirmisin?? Kalbine , söz geçirebilirmisin? Beni herşeyden çok sevebilirmisin?? İntikam değilde, sevgi dolu olabilirmisin?? Herşeyden çok, beni affedebilirmisin?? Susma , konuş. Birşeyler söyle. Veya sarıl bana ve seni seviyorum de.."*

Daha çok warda... Şimdilik bu kadarını koyayım:=) Genç kızların böyle defterleri olduğunu biliyordum ancak ilk kez birini okuma imkanı bulabiliyorum.. Ben böyle defter felan tutmadım hiç bi şiir yazdıysam 2 dak bekleyemedim mektup olarak felan ilettim.:=) sabırsızım heralde:=)


Aşk, gençken çok tatlı bişi...

2 yorum:

Okana dedi ki...

bak sen bizim akıllı kusene neler de yazarmış aderfe iyi anlaşıyonuz yaseminle bakıyorum da günlüklerini bile açmış dayısına ;)))))))

deli mine dedi ki...

ulen biz mi geç kaldik ne :P yeni nesil çok fena çokk :D gümbür gümbür geliyorlar bende de bir tane var bunlardan.. allah allah diyorum :D bi dur çocugum yerinde 15inde traş mi olunurmuş dogrican yanagını :D zorla ergenlige sokuyorlar kendilerini :D şaka bir yana valla helal olsun yasemin gell ablam öpcem :D
cns