Nisan 25, 2007

Biri Var

Bugün sabahtan beri bir çeşit zombi gibiyim aslında, Bi ara arabada giderken bu şarkıyı dinledim, ilk defa, Bi hıza eve gelip şarkıyı buldum. Gerçi biraz fantazi tarzında ama bende bugün tam arabesk tadındayım die sevdim siz severmisiniz bilmem..




BenDeniz-Biri var

Bir hayaldin öncesinde, adın konmuş aşk dilinde
Ben senin sadece imkansızındım
Kelimeler tükendi de, sen bitmedin bak içimde
Bunu senden beklemezdim

Biri varrr.

Hangi yalan, hangi sebep
Cevabın yok, bitti demek
Belki de ben senin korkularındım

Zorundayım, zorundasın
Hangi yolun sonundasın
Belki de sakladığın bir şey var

Biri varsa aramızda
Çığlıklarım yalnızlığa
Bu ayrılık akşamında
Gözyaşıma boğuldu dünya

Sorma bana sensizliği
Sorma bana gücün yoksa
Gelen aynı giden aynı
Bırak beni yalnızlığıma

Hangi yalan, hangi sebep
Cevabın yok, bitti demek
Belki de ben senin korkularındım.

Zorundayım, zorundasın
Hangi yolun sonundasın
Belki de sakladığın bir şey var

2 yorum:

cesur kedi dedi ki...

sarki arabesk biraz..
yani duygulanmam mi gerekiyor ? :P
ceyhun yilmaz o klipte iken ben hayatta duygulanamam yahu..

GunO dedi ki...

@Elif
Ewt Fantazi musikisi, ancak birkaç bölümü, ifade edemediğim kendim gibi. Ceyhun Yılmaz ciddi olmaya nasıl ikna edildi acaba:=)Bide Harun Kolçak bi MonaLisa gülüşü savuruyo klipte ki ne alaka anlayamadım:=)