Nisan 27, 2007

Sıradan bir Gün

Hergünüm aslında biraz monotondur benim. Geceden, kedi benle uyumuşsa, sabahın fecrinde beni uyandırabilicek bi kakofoni bulur mutlaka. En çok nefret ettiğim: Parke üzerinde ki çakmak sesi. Pişinin de, en sevdiği oyun çakmak kovalamak zaten:=) Bende uyanır uyanmaz önce Pc yi açarım. Hemen ardından kediyi de bi Looney Toonz tekmesi ile kapı dışarı edip. Maillerimi felan check ederim. Bazen chat ederim, haber okurum, blog okurum felan. 1 saat sonra annem gelir.

Ben kahvaltıya inerim alt kata sonra tekrar yukarı çıkarım Pc başına. bi yandan işe hazırlanırım felan..Babam işe çağırır ISRARLA. Bende söylenirim, çıkarız yola..

Bu sabah kedi uyandırdı felan herşey aynıydı. Ancak bi ara netten sıkıldım. Pc yi kapayıp alt kata indim. Feodal babamın 13-15 kuzusu war, "Çiftlik hayali için" desede. Ben, 'bi ara beni çoban yapma' fantazisi olduğunu biliyorum:=) bir Ford Transit dolusu ot getirmiş dünden. Annem de beni yardıma çağırıcakmış tam, indirelim die. Yanında bittim. Ben arabanın içinden anneme veriorum otları o yerleştirio du ki. Birden babam çıktı bi hışıma dışarı. Yine her sıradan günkü gibi söylenio benim için:=) üst kata dogru yüksek sesle:=) Ki kendisinin sınırları benim merdivenin başladığı yerde bittiği için söylenmeyi tercih eder genelde:=) "Kapatıcam bu interneti!!" Parasını benim ödediğim bi hizmeti mi:=) sanmıyorum. "Burada bi Dünya iş war o internette" hayır ben işimde gücümdeyim de sen napıyosun:=) annemde bi yandan kıs kıs gülüp bana "sus bakalım napıcak" dio. Ben arabanın içinden dinliorum sevgili pederimin isyanını. Bildik söylenceler olsada bu sefer farklı gelior kulağıma:=) söylene söylene arabanın yan kapağını tam açmıştı ki göz göze geldik:=) ateş war dı gözlerinde , ırsi bişi bizim ailede. Bi an sadece göz göze:=) ben gayet sakin " Ne diim ki baba sana" dedim:=) O birden mahcup bişiler dökmüş pişi misali gözlerle. " Affedersin" diebildi. Hatta birkaç kez tekrarladı, annem katılıyo gülmekten... Sonrada çevirdi. " Siz bana tuzak kurmuşsunuz" dio. Kıvırmakta ırsi, dans edememek gibi:=)

O anı unutamıyorum:=) siz anlamadınız tabi ama okan anlayacaktır mutlaka:=)
Çok güzel sıradan bir gündü:=)

1 yorum:

Okana dedi ki...

:))) Bizim ayle number 1 millete makara oluyoz vallah ama gerçekten çok eğlenceli ben seviyorum bu düzeni çünkü babam her zaman hükmen malüpken her zaman kurtulmak için bi sebep arar :)))) eğer eğlence istiyosanız öğle para ödeyipte stand up showa gitmeyin gelin bizde bi hafta kalın herşey dahil beleşe :))) ama bi hafta boyunca da eğlenin :))))