Mart 19, 2007

Optio

Fark ettiniz mi; Dünya da sıcacık, dost kalpleri bulmak ne kadar zor olmaya başladı. Anneler bile daha az şefkat göstericek çocuklarına die korkuyorum ileride. Sevgililer bile aşkına, dizginler vurur oldu. Dostlar fazlasıyla ihmalkar oldu. Selam soğuk ve ciddi. Herkez kendi derdi ile öylesine meşgul ki bi başkasının dertlerini duymak bile istemiyor artık. Kendi dertleri, kendilerine fazlasıyla ağır oldu insanların. 'Zaman kötü!!' ewt zaman kötü ama biz çok mu iyiyiz sanki?? Eskiden dostlarımız wardı gerçek dostlarımız bizimle ilgilenen derdimize ortak olan sevincimize ortak ettiğimiz dostlarımız... O zamanlar daha kolaydı dert çekmek ve çokta zevkliydi. Her muhabbet içtendi. Şimdi saysanız kaçtane sıkı dostunuz war eskisi gibi. Benim bi kardeşim war ve bir elimin parmaklarını geçmeyen güvendiklerim. Kimsenin derdi ile uğraşabilicek gücüm yok çünkü küçücük şeyler bile fazla batıyor artık.. Oysa ben insanlara umut dağıtmayı çok severdim eskiden. Gülümsememle, bir kaç yüzü gülümsetmek, hoşuma giderdi. İçten muhabbetlerde, dogru ve gerçeği bulmak adına hoş çekişmelerde azmı sabahlardım dost sohbetlerinde. Birimizin bi derdi olsa 3ümüz 5miz birden koşardık yanına. Ahhh nerde o eski günler şimdi...

Çok mu melankolik:=) ewet çağımız bu. Böyle olucaktı tabi. Somurtursak bütün gün. Dinlemezsek. Güzel sözleri kendimize, en çirkinlerini ise millete brakırsak. Umursamazsak, göz ardı edilememesi gereken şeyleri. Boş eglencelerde, boş işlerde zamanı öldürmek adına taviz verirsek kendimizden. Aşk a inanmazsak, sevgiye değer vermezsek eğer. Korkuyorsak birçok şeyden ve inanmıyorsak artık yatak altı canavarlarına. Dua etmek anlamsız geliyorsa. Warlığından şüphe duyduğun Tanrıya. Sana değer verenleri hor görüyorsan. Eski bir dost u aramaya üşeniyorsan. Ne bekliordun zamandan??? Zaman kötü diil biz kötü olmaya başladık artık. Korkularımızdan, bencilliğimizden, inançsızlığımızdan, güvensizliğimizden, kaygılarımızdan kısacası karanlığımızdan dolayı biz kötüyüz artık....

Optio. bir insan sadece. Bir Blogger aynı zamanda. Çok güzel bir yazar. Üst te söylediklerimi saçma buluyorsanız veya ben üstteki gibi olmaktan mutluyum diorsanız. Bu kadarı bilse size fazla.. Ancak Yeter bu karanlık diorsanız eğer ve batıyorsa bi şekilde neden sorusu. İşte size sıcacık bir kalptir Optio... Kendi dertleri ile kimseyi sıkmak istemeyen buna ragmen her ruh halinde dahi insanlara umut dağıtan. Gülücüklerini esirgemeyen. Gerçekten dinleyen. İçten ilgi gösteren. Tüm yogun zamanına ragmen, sevdiklerini ihmal etmeyen. Dosttur Optio. Ewt dost... benim tüm dostlarım gibidir Optio. Onu okudukça dostlarımı hatırlıyorum, ne kadar, katıda olsa yüreğim yumuşamaya başlıyor birden. Bir söz söylediğinde, durup düşünüyorum. Çünkü asla sahte ve yalan olamayacaına eminim... İyiki warsın Optio, keşke bende senin kadar şefkatli olabilsem...

Çok kısa zamandır tanıyorum Optio yu ancak ben insanları tanımakta oldukça başarılıyımdır. Bir anımı unutmuyorum Optio yu düşündüğümde.
Bi ara bir çift göz görmüştüm ışıl ışıl. sıcacık. O an yandı yüreğim o sevgiliye. Tanrıya bir şükür olarak "Tanrım sen bana bir çift göz gösterdin, Ben orada binlerce yıldız gördüm" demiştim. 2-3 gün aşk ile sersemlemiştim. Birden birgün yok bir sebepten. gereksiz birşeyden ki hala hatırlamıyorum nedeni. Aniden geldi karanlığım, alıcı kuşlar gibi birden yakaladı beni. ve ben o gözleri ıslatabilicek kadar saçma düşünmeye başladım haksızca.. En saçma sözüm heralde " sen sadece benim romantizmimden etkilenen sıradan bir kızsın" olmuştu ki bir hışama bu blog da
"Tanrım, Benim yıldızları war die sevdiğim gözler.
Sadece, sözlerimi yansıtıyormuş.
Yüreğimde ki evrenden gelen, sözlerimi....
Ha bide bu war alaturkalıkta.
Çok sevip te, bir kalemde silebilmek war...
." die bir post atmıştım o sinirle... Herşeyi silip atmıştım bir daha asla die. O zaman Optio nun bir yorumu beni beynimden vurulmuşa döndürdü.
" yüregindeki evreni yansitirken cikan sözlere dokunabilen bi göz bulursan , kacirma derim ....
bi kalemde silicegin gözler olmasin dilerim ....." Optio...
Optionun bu sözü ile fark ettim ki ;
Ben; hem, evreni olan, bir kalp bulmuştum
.
Hemde; benim, yıldızlarımı yansıtabilecek, bir çift göz..
Hala, o gözlerle , sıcakcık yüreğim....

Teşekkürler Optio. İiki warsın:=)

1 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

cok kötü oldum ben yaa...yazini okurken aglayamayan hic kimseye gözyasini gösteremeyen ben (ki yine kimse yok yanimda am itiraf ediyorum..) agladim ...böyle acayip bisey..cok kötü oldum..inanilmaz bi duygu..bi baskasindan kendini okumak..ve bu duygulari hiseettirebilmis olmak..müthis müthis hissediyorum sayende..cokta utandim..böyle kelimeler dügüm dügüm bogazimda....cok ama cok tesekkür ederim..sen iyi ki varsin asil.ve cidden bende senin gibi bi dost edindim...cok sansliyim..cok cok tesekkür ederim...cok kötü oldum ben ya..elim ayagima dolasti...heyecanlandim mi ne :) cocuklastimda bak yine sayende....ne desem ki...sasirdim da.....yüzünden gülümseme cevrenden dostlarin hic eksik olmasin...ve dilerim bu yüce kalbinle ki ( inan ben den daha güzel bi kalbin var) harika bi ask bulursun kendine....sen cok cok güzel seyler hakediyosun..kocaman sevgilerimle....