Mart 15, 2007

Güzellik

"Güzellik geçici. Önemli olan, karakter ve özdür." derim hep. Gençlikte bende düştüm poster bebeklerinin çekiciliğine. Mesela hep sarışınlarla ilgilendim bir dönem. Bir diğerinde yeşil gözlü sevdim. Bi ara ikisinide mix yapıp sevdim. Başka da kriterlerim wardı hep söylediğim. Hep kırpıp kırkpıp en begendiğim kadınların, en çok beğendiğim yerlerini bir hayali sevgili dahi aradım zamanında. Oysa güzellik sadece yürekte imiş. Mesela gülüşüne aşık oldum bir başkasının. Ancak aşkıma sahip çıkmak adına hep güldürmem gerekti onu sonra....
Kalbi güzel olan. Güzellikler saçar Dünyaya hemde her fırsatta...
Güzellik anlık. Kısa bir zamanlık. Çoğu güzellikle se yalan. Hele bugün güzellik çok sahte. Hani şu süs için konan plastik meyveler gibi.

Dove çok güzel bir kampanyaya öncülük ediyor. Belki reklamlarını görmüşsünüzdür. Gerçek güzelliği ve saflığı arıyor. Biz erkekler çok daha erken yaşlarda fark ediyoruz gerçek güzelliği. Ama bazen hala iri şundan, sarı bundan istioruz aptalca. Ancak kadınların uzun yıllar takıntı yaptığını düşünüyorum. Saça, göze. ayakkabıya:=) Sonrada çok ah wah çekiyorlar," Bu erkekler işe yaramaz" die... Oysa sen karaktere diil göze sevdalandın. Saçına sevdalandın. Ayakkabısına sevdalandın. Neden kendine gidip bir ayakkabı almadın, veya bir perukla uyumadında. O berbere gidene kadar sen özüne katlandın???
Mozaik Poster Aşklarından mumkun olduğu kadar çabuk wazgeçmeli veya bir renkli göz, hatrına katlanılacak çok şey olduğu bilinmeli.... Ayakkabıların bile eskidiği bilinmeli..

Kadınları anlamak çok zor ve kısmen imkansız:=) Dün gece 'Manuale De Amore' die bi italyan filmi, izledim. Türkçesi heralde "Aşkın el kitabi" veya " Aşkın kullanım klavuzu" olur. 4 farklı hikayeden oluşan bir film. "Aşk","kriz","aldatma","ayrılık" olarak aynı şehirde yaşanan farklı aşkları anlatmış hoş bir film.. Çok hoşuma gitmedi açıkçası. Aşk; hep erkeklerin oynaması, katlanması, unutması gereken bişi gibi yansıtılmış. Tüm yük erkeklerde gibi. Buna inanan çok kişi tanıyorum. Ben istemiyorum böyle olmasını. Eşitlikten söz edipte sonra aman efendim "sen erkeksin, sen yapıcaksın" "herşey senin yüzünden" olmasını.

Neyse sizin ilginizi çekerse die film linkini koyiyim:=)

2 yorum:

Tugc dedi ki...

playerda calan sarkiyi cok severim ben.

---OPTiO--- dedi ki...

cook haklisin..önemli olan karakter ve özdür elbette..ama yinede bi parca gözede hitap edebilmeli insan :) yaa cok celiskili bi yorum oldu benim ki..ama anladigini tahmin ediyorum...
simdi dove un sayfasina gectim ..bi bakim bakalim :)