Mart 31, 2007

Geldim

- Slm abi..
- Nerde kaldın ÖzG ya? Seni beklerken, ne hallere girdim ben...
- Kusura bakma abi.
- Olum; bi sor, ara dimi ama! ne hallerdeyiz bi merak et, Allah aşkına..
- Abii!! Ben, bi geldim, ışıklar kapalıydı. Uyuyosun sandım döndüm.
Başka bi gün yine geldim. Bu sefer ışıklar açıktı ama kapı kilitliydi.
Bağırdım, çağırdım açan olmadı. Sen nerelerdeydin??
- Uyuyordum heralde. Bugünlerde çok uyuyorum...
- Ne uykusu bu Allah aşkına? Kış geçti, sen baya geç kaldın:=)
- Yorgunluktan, uyuyorum ÖzG. Herşeyden yoruldu, bu beden..
- Hayırdır abi?? Nedir sorun? Yenge mi üzdü yine seni? Yoksa iş mi?
Sen bu hallere kolay düşmezdin hani.
- Yaşlandım be güzelim, Bedenen olmasa da, ruh olarak yaşlandım.
- :=) Sende yaşlandıysan, Saygı duydukların çoktan ölmüş olmalı..
- Öldüler. Onlar, öldükçe yüreğimde, ben yaşlandım.
Ben yaşlandıkça; kalanlar, daha kolay ölmeye başladı.
- Abim benim, sen gerçekten beni bekliyormuşsun:=)
- Aslında, kimseyle konuşmuyorum bu aralar.
Ancak, benle konuşmak isteyenler, war hala die; gerçekten aradım
seni...
- Geldim abi, merak etme gayri..
- Nelerin war bakiim, benim için?
- Yepis yeni bi merhem abi. Çok popüler bu aralar. Direk!! Etkili.
- Ne ki o? Gecen ki gibi, bi gaz olmasın? Hani, M. Ali vari herkeze
Sol direk ve aparkat menzilinde yaklaşıyosun:=)
- Yok abi. Bu çok başka bi formul. Bunu azar azar alıyosun.
Kafan bozuk olduğunda veya tümden depresif olduğunda.
Hemen toparlanıyosun. Kontrolü de kolay. Tam senlik...
- Ne ki o??
- Tüm kimyanı etkilicek bu. Tüm fikriyatın değişicek.
- Kardeş bana öle tümden devrim gerekmior.
Saç, sakala karıştık bu aralar. Biraz toparlıcak bişi olsun yeter.
Senin şu " Tümden değiştiren"lerin başıma iş oluyo sonra..
- Abi benim işim kimya yok sen sadece berberliğe çağırıyosan beni.
O işlere ben diil Öz saygı bakıyo. İstersen ben giderken yollim onu.
- Sizin şu Özgilleri bi çözemedim ben zaten.
Tamam tamam. Bana, çeki-düzenden biraz fazlası gerek.
Anlat bakalım, ne melun bi ilaç bu?
- Abi sen "yaşlandım" diodun ya. İşte bu, 'Ab-ı Hayat' senin için.
Dünyanı değiştirmiosun, sadece onu farklı görmeye başlıyosun.
Umursamaz oluyosun. Direk, 'aymaz'a bağlıyosun.
Ne dert olursa olsun sen gülüp geçiosun..
- Allah allah. Warmı öle bi mey? direk sarhoş oliim...
- Olmaz mı abi. Sen gerçekten yaşlanmışsın:=) Unutmuşsun.
- Ne ki bunun adı? Nasıl bişi ki bu?
- Çocuksuluk.
- ???
- Bak abi uygulama basit. Dışarı çıkıyosun, yalnız başına.
Sevdiğin bi yere gidiosun. Yalnız. Sevdiğin bişi yiyip içiosun.
Veya sevdiğin bişi yapıyosun. Çocukluktan beri sevdiğin bişi.
Uzun zamandır yapmadığın bişi. Bi köşede oturup, ciddi herkeze,
herşeye gülümsüyorsun. Alay ediorsun mesela. Komik bi film alıyosun
sinirden katıla katıla gülüyosun yalnız başına. Sonrada gülmene gülüosun
mesela. Kendini şımartıyosun.
Ne iş olursa olsun, sanki o işte ustaymışsın edasıyla, yapıyorsun.
Kendi kendine konuşuyosun ve kendine espiri yapıp, kendine gülüosun.
Yemeği bi ritüel gibi yiyosun. Her sıradan işi, bir ritüel haline getiriosun.
Hiç utanmıyorsun ve hiç korkmuyorsun. Hertürlü kötü düşünceden uzak
duruyosun, 'amaaan' sallayıp geçiosun.
- Hehehheu güzelmiş walla da, ne ödicez bunun için? Bizim bütçeyi aşmasın?
- Sudan ucuz abi. Biraz saygınlık, biraz miskinlik, biraz da sorumluluk vericeksin..
Karşılığında, yine çocuk olucaksın. En azından bi süre dertlerinden uzaklaşıcaksın...


Bişi fark ettim.
İnsan, başkalarına verdiği sözleri tutarak diil, Kendine verdiği sözleri, yerine getirerek, mutlu oluyormuş...
Bi dialog denemesi sözüm wardı kendime, Heralde pek olmadı. Ancak en azından sözümü tuttum:=)

2 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

sonra gelip okicam ve yorumumu yapicam.simdilik kaciyorum :)

---OPTiO--- dedi ki...

okudum cok güzel olmus :)))