Mart 19, 2007

100 yüz 100 yüz:=)

2007 nin 100. post u şerefine 2 film aldım bugün ve tatil oleeeee:=) Birinci filmimiz adam Sandler le Click :=) Güzel bir film olduğuna inanıyorum. Trailerında bir sahneye çok gülmüştüm. Patronuna kızıp, zamanı durdurup, sonrada onu yumruklamaya başlaması:=) play tuşuna basınca da patronu " Wayyy birden migrenim tuttu galiba" dio:=) neyse izlicez artık, anlatırım sonra yine:=) diğer filmim Biraz ciddi 3 gün izlerim artık Genesis yaradılış ile ilgili bir çeşit belgesel film. Aslında bunun yerine Hot bi film alıcaktım ama bayadır gözüme takılıyodu neyse:=) Film hakkında ki yorumlar hoşuma gitmedi die önyargı oluştu birden.. Akşama da kısmetse dün ektiğim yegenimi ya yemeğe yada kahve içmeye çıkarıcam.2007nin 100. postumu daha ne şekilde kutliim bilemedim bak şimdi..:=) Kim derdi ben bu kadar yazıcam die:=) Sabah babamdan maaşımıda aldım. 120 euro almam gerekirdi 20 euro kesti benden. Şu uzaktan kumanda bende de olsa keşke:=) şaka şaka 100 euromda war yani
FenerBahçe'mize de yüzüncü yılında
şampiyonluk diliyorum.. :=))

4 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

100, postun hayirli olsun :) nice 100 lere insallah....
fenerli degilim ama 100, yilinda sampiyon olsun o da :) ( bi gs li dilegi-dipnot ) :D

bütün yazilarinla sonuna kadar burda ol olur mu..seni okuyan bi dostun var cünkü :)

deli mine dedi ki...

100lerin günüymüş.. post yüz kanaryam yüz euro yüz.. ahh bi şampiyon olsak hakakten ahhhh ahh ben evde cimbomlularin arasindayim... çok zor şartlar altindayim.. bildigin gibi degil.. :))

(optio bn snei fbli saniyordum.. şok..)
cns

---OPTiO--- dedi ki...

ben böyle sok ederim..:)) cansum yaa ben de senin fb li oldugunu bilmiyodum :))

Okana dedi ki...

aderfe hayırlı uğurlu olsun 100. postun daha yeni mi oldu bu beaaa;)) 150-200 olmasın okadar yazı yazı yazıyosun vallah bende inanamadım bak şimdi ben bile yetişmişim sana 80 postum felan olmuş ki benim ne yazdığım belirsiz zaten;))neyse hadi devamı gelsin bak izindeyim takip ediyorum seni :)