Mart 27, 2007

Kedilerim:=)

Elif'in kedisini bizim, Pitikos a, çok benzettiğim için, içimden böyle bi post hazırlamak geldi. Gerçi Pitikos kardeşimin kedisi ama ben çok seviyorum onu. Çok terbiyeli çok uysal. Belki ilerde Uni. de okuturum param olursa:=) Benim kedim Pişi aşagıda resmi de war. Çooooook Fırsatçı bi kedidir. "Daha küçük. Büyüyünce, sorumluluk sahibi olur" dio veterinerpisikolog. bakalım:=)

Pitikos
-------------------------------------------------


Pişi (Tam bi adı yok henüz ama bu kerata benle uyur geceleri ve benim sesimi duyduğunda slm durur, karşılar beni. Ha bide annemle heryere gider, beraber gezmeye felan giderler, hatta yolda kaybolur:=) ) Çook yaramaz.
------------------------------------------------------


Psişik. İstanbul'da ki kedim. Görüp görebileceğiniz en çılgın kedidir. Veterinerden kedi otu hapı veriodum bi zamanlar sakinleşsin die. Şöyle söyliim bir iki dostum dışında, bana gelicek arkadaşlarım önce telefon edip "Kediyi kapa yoksa gelmem bak" diebileceği bir kedi bu:=) Kardeşim hariç tüm akrabalarımı korkutan bi kedi. Tüm mahallenin tanıdığı sevdiği bi kedi. Müthiş hikayeleri war ancak anlatmakla olmaz önce tanımanız gerek:=) 2 sene beraberdik şimdi ayrı düştük. Bu daha ilk aldığım zamanlar ki hali, masum hali:=) Özledim walla. Altta büyük hali..
v

14 yorum:

elif dedi ki...

isme bak psişik yani ismine benzermis insan gibi de , neler yapiyor ki korkuyor millet..

ama benim tercihim klasik tekirden yana herkese inat..o yuzden pitikos en guzeli..

Okana dedi ki...

aderfe pitikozuma iyi bakın vallah o benim kedim ikinci sınıf muamele görüyo orada o serseri pişi yüzünden küçücük boyunla koca kediye kafa tutuyo alırım bi hışırlarım pişiyi kendine gelemez vallah bi kere daha bu arada pisişik kayıp mart ayı heralde ondandır sapık ya kim ne cinlikler peşindedir ama bişeyde olmuş ola bilir uzun zamandır gözükmüyo gerçekten........

elif dedi ki...

guno psişik'i kimlere emanet etmissin cııık cık diyorum baksana haber bilem yokmus..ya bu arada aderfe ne demek Allah askina?

GunO dedi ki...

@Elif
Kardeş demek:=) Psişik le ilgili hikayelerim çok:=) mesela direk gözüne baktığında kesin saldırır. Sabahaları nerdeyse tüm kediler güneş dogarken uyanır ve ne uyuzluksa sahibini uyandırmaya çalışır. Bu benim Pişi bi çakmak veya ses getiricek bişi bulur onla beni sinir eden sesler çıkarır. Psişik direk koşarak gelir burnunu ısırır uyanıpta onu yakalamıyım die tekrar kaçar uyanmazsam gelir tekrar ısırır:=) sebepsiz yere 4 nala koşar evin içinde sanki hayali bişi yakalıyomuşcasına. Bi gün böyle koşarken cam acıktı 2. kattan aşağı düştü:=) Gelir insanın tam gögsüne yatar uyur genelde burnunu benim sakalıma dayar öyle uyurduk. Ona krşı gülen birine veya ona konuşan birine saldırır aniden. Daha çok var özellikleri ama bunlar aklımda. Bu arada Psişik İstanbulda kardeşim gözetio onu artık bende onun kedisine bakıyorum 2 kedide evde durmayı pek sevmio:=) Pişi evine çok sadık:=) ama daha küçük.

deli mine dedi ki...

psişikle pişi birbinine ikiz gbi benziyorlar :D bn çok benzettim en azindan.. yaramaz kedi zor ya.. en son bi arkadaş anlatiyordu kedisi bildigin piskopatmiş.. veterinere götürmüş.. hayvan meger sizofrenmiş.. duvarlara atliyordu hayvan.. meger halusinasyonlar görüyormuş.. az alay etmedik hayvanla.. sonumuz kötü olcak valla.. bi de pitikos bnm eski (ilk ve tek) kedime çok benziyor.. tekir :)
baş baş guno
cns

elif dedi ki...

misket de Psişik'e benziyor huy olarak sanki.. ama o kadar da degil.. gelir karnimda uyur mesela, burun buruna yatariz bazen,burnumu isirmayi cok sever.. boynundan naylon poset gecirir sonra 4 nola kosar , poset ucurtma gibi olur siser hava ile, bu da kendini superman sanar.. onu kucaginiza almak istiyorsaniz onune bir naylon torba koymaniz yeterlidir, hemen icine girer.. naylon torba icinde tasinmaya bayilir.. normal kediler gibi kosmaz , ziplaya ziplaya kuyruk havada kosar sirada da halilar 90 derece kayar.. odama benden baska biri girdiginde onun pesinden gider ve hicbir seye dokundurmaz .. eger ben odamda iken biri odama gelirse hemen benim yanima gelir , kiskanctir yani..
yani benim kedime aman tekir deyip gecilmemeli cidden cins bir kedim var :D

---OPTiO--- dedi ki...

cidden cok benziyolar...senin kedilere bayildim.....
aslinda bi kedi sever degildim..yani hayvanlarin hepsini cok seviyorum..ama kedilerden hep uzak durmustum,..son bi kac yildir...acayip bi cekim gücüyle baglandim onlara...
yunanistan macinin oldugu gün frankfurttaydim..cok sevdigim bi ablaya gitmistim..onun siyam kedisi var..ve kimselere yaklasmaz...hickimseye sevdirmez kendini..acayip asil bisey...bana birak sevdirmeyi öpmeme bile izin veriyo...o da beni öpüyo :) öyle tatli ki...ayten ablada bu sana kesin asik...kimseye böyle yapmiyo..hayret ediyorum diyo :)) bende ona bayiliyorum ama..öyle tatlikiii...bi de bitek bize geldiginde rahat oluyomus :) neysee..yine cok konustum ...
günün güzel gecsin :)

Noni dedi ki...

Ayyy bunlar ne şeker kediler ya bayıldım hepsine isimleri de çok enteresan geldi :)

Benim de Tekir isminde bir kedim var:

http://nonim.blogspot.com/2006/11/bu-da-benim-prensim.html

Bu da kedime yoğun(!!) bir sevgi beslediğim gün yazdığım bir yazı hiii hiii :)

http://nonim.blogspot.com/2007/02/hannibal-vi-silence-of-cat.html

Okana dedi ki...

aderfe ufak bi keşvedilme yaşadım bloğa giriş linki değişti beklenmedik kişiler tarafından keşvedildim ve yeni adres ''bizimcitybeaa'' oldu ok

Okana dedi ki...

neyse düzeltme yapıyım tekrar adres aynı okanahasq değiştirmedim keşvedildik madem ki kalsın öyle;))

GunO dedi ki...

@Cansu
Bu kedi mamalarında Taurine warmış. En azından bazı mamalarda bu nedenle kediler hiper aktif oluyolarmış.:=) Psişik ten herkez korkardı ama ben çok severdim eh ne de olsa kambur bizim kambur:=)

@Elif
Şu poşet olayı bizde de pek meşhur:=) bide Psişik, dvd player kapağına deli oluyodu:=) Dvd tray ini bi açtıkmı tam karşısına geçer dakikalarca kıpırdamadan beklerdi. bizde uzaktan kumandayla onu deli ederdik:=)

@Optio
Ayten abla'nın kedisinin resmini senin blogda görmüştüm:=) Pek bi havalı sanki:=) Bide sen sevilmicek insanmısın yahu bak kedi bile anlamış senin sıcacık yüreğini de, sana yakın olmuş.

@Noni
Hoşgeldin Noni. Çok asil ve masum bi kedin war. ancak sen oldukça tehlikeli gibisin:=) son linkteki resimler ve kurgu çok hoş:=)

elif dedi ki...

guno bildigim kadari ile taurin kedilerin gelisimi icin cok onemli bir madde ..

GunO dedi ki...

@Elif
özellikle göz sağlığı için gerekliymiş galiba. Ancak Taurine şu Red Bull içinde ki madde. Walla ben Red Bull içince pek bi aktif oluyorum. Oradan mantık kurdum:=)Hatta ben yogun iş temposuna Kafein ve Taurine le katlanabiliorum. Bende panter etkisi yapıyosa bu zamazingo kedilere ne yapmaz:=P

elif dedi ki...

redbull kanatlandırır :P