Mart 01, 2007

Kilo Verme



Rammstein'in bu şarkısı hoşuma gitti. Neden bahsettiği hakkında hiç bir fikrim yok ancak yorumları çok hoşuma gitti...

Asıl Konu Burada..

Edit : Bu arada bu parçayı Ramstein in en ii parçası seçmiş bulunuyorum kendimce. Ardından "Sonne" gelior. Diğer parçaları hep aynı yorum ve YORUCU!!. Farklı olanları severim. Farklı bir "Genç Bakış " izliorum şimdi de. "Famelab 2007 " bünyesince, çok tatlı bir program olmuş... Demek ki Famestory gibi bişi bilim içinde yapılabiliyormuş. Amerika'da veya uygar dünya da böyle sunum yapmak gayet sıradan. Ancak bizde eziyet:=)
Kendimden hatırlarım : tahtaya çıkmamak için ne dolaplar döndürürdüm :=)

Edit 2 : Ben " Doğada paradox yoktur. Paradox ; sadece, zihnimizde dir." dien Yiğit Aytaç isimli arkadaşı sevdim. Tipi hoşuma gitmedi ama sunumu çok hoştu. Gerçi idaalı bir son söz savurdu, bunu yarın düşünücem mutlaka. Haksız çıkarmak için:=)

Edit 3 : Saat 02:39am ve ben hala Genç Bakış izliorum bi oy da yine yeni bir matematikçiye. Konusu Yüksek Matematik... Yarışmacı : Nur Ömür Hülya Ersöz.. ve bir oyda üniversitemden Yıldız Teknik Uni . Kimya Müh. ten Menekşe Sevimli ye... Konusu zor : Photovoltaik pil (Güneş Enerjisi pili). Sinan Aygül projesini destekleme sözü de verdi, ama bizim uniden ve Davutpaşa Kampüs(Kışlasında) ü eziyetini çektiği için bile 10 a girmeli.

3 oyumda, 10 da :=)Saat 03:45am çok memnun kaldım. Umarım Uni. lim kazanır:=) ama birinci belli..

Famelab 2007 Turkey 2. ön eleme, tamamlandı.
10/23 seçildi..
Final ; 21 mart'ta asla kaçırılmamalı....

3 yorum:

. dedi ki...

ne dolaplar döndürürdün?
(:

GunO dedi ki...

Aklıma geldi:=) benim bi arkadaşla, Türk Dili alıyoruz. orada bi sunum yapılıcak. Beraber hocaya gittik ; "Hocam, biz Batı Trakya'lıyız iyi Türkçe bilmioruz" dedik ve yemin ederim elimden geldiğince bilmediğimi göstermeye çalıştım. Tabi hoca bi muhabbet açtı, Benim oyunum bozulup düzgün konuşmaya başlayınca da. "Yakaladım sizi!!" dedi:=) neyse sunum yapmadık. Hoca cabamızı takdir etti:=)

---OPTiO--- dedi ki...

:)) yakalanmissiniz :)
genc bakis i bende izledim bi kac kez..21 martta izliyim bi o halde :))