Mayıs 30, 2007

530+


<=Bu nedir ?? Allah aşkına biri bana anlatsın:=)
Bugün, 'Dünya İnsanı GunO'yu Kutlama Günü' felanmıydıda ben bilmiyordum:=)
Bloğuma 536 kez tıklanmış:=) Moralimin bozuk olduğunu duyan gelmiş sanki:=) sadece Türkiye'den 426 kişi..

Beni yazmaya şevk mi edionuz bakiim siz:=)

Canım çok sıkkın arkadaşlar.. batsın bu Dünya modundayım.. Öle aşk acısı felan sanmayın..
Makûs talihime küstüm...Ancak yakında toparlanırım merak etmeyin...
Tüm gelenlerden ve gelemeyenlerden Allah razı olsun..
Yakında bir bir; iadeyiziyaretlerinize gelicem, söz...


P s: Şaşkın Geovisite.. ben zaten bu kadar insan bana nie gelsin die pimpiriklenmiştim:=) anlaşılan bi hata olmuş şimdi düzeldi 530 küsürden günlük 50 ye düştü.. Az olsun bizim olsun zaten dimi:=) neyse


9 yorum:

Serra dedi ki...

aa Sen iSte, gunde 500 kez tikLariZ Linkini, noLcak.. ;p ama kar$iLiginda bi gun yunaniStan`a geLirsem eger tur rehberim oLmani iSterim, ona gore.. ;)

~Serra

GunO dedi ki...

@Serra
Elbette. Tıklamaya gerek yok. Yolu buralardan geçen herkez misafirim olsun:=)

Kayhanoviç dedi ki...

anamm benim bir ara 987 olmuştu :Pp
sonra 500 lere düştü
şimdi 400 olursa ancak geçiniyoruz

GunO dedi ki...

@Kayhan
Son post'unda bence tavan yapmalı okuyucuların.. Çünkü çok güzel olmuş.. bende bi link veriim

Hakkımda

---OPTiO--- dedi ki...

yaa beni nedne kimse okumuyo :(( yuzyirmiyi gecemedim bi turlu :(( ühühühü...

GunO dedi ki...

Optio
Az olsun öz olsun Günışığı.. Bu arada yüzyirmi çok güzel bi okuyucu kitlesi ancak ben şöyle düşünüyorum senin bloğun için; bence seni okuyan herkez haftada sadece bir kere bloğuna gelse; 7x120=840 can eder:=)

Seni çok okuyan elbette war ancak en önemlisi seni, çoooooook seven, çok insan war... en önemlisi de bu dimi can arkadaşım:=)

---OPTiO--- dedi ki...

ayyy guno ne güzel sözler bunlar :))) tesekkür ederim..dogru diyosun..en önemlisi beni sevenlerin olmasi :)) hehhehehehe...yasasin :))))

ama o yuzyirmiyi bi kez gordum :)) genelimde 60 mis falan sanirim :))
bu arad hakikaten su sarkiyi degistir...hatta bi istek parcam var :D daha dogrusu hersey olabilir..ama yunanca olsun :) söyle icli biseyy...:D tesekkürlerr iyi yürekli insan..

GunO dedi ki...

@Optio
Hay hay efem ancak hangi şarkıyı seçiceğimi bilemedim şimdi.. Ben 3 sevdiğim parçayı yayınliim siz beğenin.

Zaten yeni post um da gelmişti:=)

---OPTiO--- dedi ki...

:D hemen dinliyorum :))
teskürrrrr
sec sec begen alicak :)) süperrr...