Mayıs 27, 2007

Oh be..

Böylee. Nasıl derler? Kasvetli, karanlık, yapayalnız bir ormanda, gölgelerle savaşıp; aydınlık ve ferah bir ovaya çıkmış gibiyim.. Mutluyum yane. Dün son yağmur damlaları da düştü bu topraklara... Küresel ısınmayı bu sene de dert etmicez çok şükür:=) Bir hafta yağmur yağdı inanılmaz mayıs sonunda bunca yağmur... Balkanlardan kaçan bu kasvetli ve nemli, alcak basınç. Karayelinde etkisi ile; nerenin insanlarını depresyona sokar bilemiorum artık:=) Ancak buralar cıvıl cıvıl ve sıcacık..

Neyse...

Depresyon dediğin nedir ki zaten? Evde 2 paket sigara , 2 kupa esspreso yanında..:=)
Dün son depresyonumu verdim bende, pekii ile... Sonra da Fenerbahçemizin şampiyonluk kutlamalarında mest oldum.. Ümit Özat gidiyor:=( die; biraz hüzün yaptım ancak Hooijdonk gibi arada gelir mutlaka, O da bu tribünlere..

Bu akşam da, bi yemek sözüm war. Son kalan yüksek basıncı da atiim üzerimden.. İnadına diil gerçekten mutluyum dün geceden beri ve gerçekten garip ve yersiz geliyor bu
mutluluk
:=)
Hoşşs

3 yorum:

Okana dedi ki...

;)))

Kayhanoviç dedi ki...

''Kasvetli, karanlık, yapayalnız bir ormanda, gölgelerle savaşıp; aydınlık ve ferah bir ovaya çıkmış gibiyim''

haydi hayırlısı:=)

Valla ben depresyona bir kes girdim ondada ceptelefonumu elimle parçalamıştım düşün artık elim kanadı bazen aklıma geliyor denemeye calsııyorum nasılkırmısım tek elimle o ne sıkış anlamadım

GunO dedi ki...

@Kayhan
Ben bi depresyona girdim mi öle kolay kolay çıkmam dedim 2 senedir hala çıkamadım:=)