Mayıs 01, 2007

1 Mayıs

Yaşasın, 1 Mayıs.. Ne kadar oldu kutlamayalı. En son 7 yaşımdaydı sanki. Yeni tanıştığım, yaşıtım, 2 kızın 1 Mayıs gösterilerini izliyordum. Bana kendi aralarında ki şifreli dili öğretmişlerdi. Kuş dilini=) Neden güvenmişlerdi bilmiyorum uzun süre aklımdaydı bu konuşma dili ancak unutmuşum... 1 Mayıs kutlamalarını çok seviyorum. Ailemden uzak kaldığım zamanlarda hep içimde uhde olmuştur. 1 Mayıs, Dünyanın hiç bir yerinde, Yunanistan'da ki kadar coşku ile kutlanılmaz die inanıyorum. Resmi tatildir ve neredeyse herkez bir etkinlikle bugünü kutlar. Geçen hafta, sırf 1mayıs'ı kutlayıp, İstanbula 2-3 mayısta gitme kararı almıştım. Ancak yoğun buhranımdan herhangi bir etkinlik planı yapmadım. Yan komşumuz, dün gece beni kendi etkiliklerine davet ettiğinde, 1Mayıs'ı hatırladım=) Babamlar , akrabalarımda bir meeting e katılıcakmış belki onlarla giderim... Belkide kendi başıma bir yürüyüşe çıkarım... Gençlerin gösterileri çok hoşuma gider. Belki onlara takılırım... Kardeşimde, muhtemelen evde arkadaşı ile bir eylem yapıcak=)

Tüm Dünya insanlarının 1 Mayısı bizim gibi kutlamasını diliyorum....

Neyse.... gün içinden. kısmetse birkaç resim koyarım....

Hiç yorum yok: