Mayıs 26, 2007

Buraya kadar..


Kimseden özür beklemiyorum.
Kimseyi suçlamıyorum artık..

2 yorum:

Kayhanoviç dedi ki...

s.a
Guno kardeş yazılanların hepsini okudum sadece buradaki olayları yazılanlara şahit oldum. Belliki özel şeyler geçmiş bunlar beni ilgilendirir mi asla ilgilendirmez.

Çok ayıp rencide edici sözler de sarfedildi bunlara da yorum yapmak bana düşmez...

Keşke bu yaşananları insanlar okumasaydı diyorum.

Her ne olursa olsun iki kişi arasında olanlar o kişiler arasında kalmalıydı.

şuçlu suçsuz aramak bana düşmez ama okuduğum tarafsız tarafından bakarsam olaya bazı şeyler kafamda kurgu kurup senaryolaştırıp rolleri vermek çok kolay ama dediğim gibi o senaryoda bana kalsın.

Ben seni gizliden gizliye takip ediyorum onu bırak okumak insanlar neler yaşıyor neler yapıyor uslup tarzları hayata bakış acılarını görmek amacıyla blog okumak hosuma gider her ne kadar da sık sık yorum atmasam da iyi bir okuyucuyumdur.

x haklı y haklı z haklı farketmez bu yasananları burada okumak istemezdim. ki uzamasını hiç istemiyorum.

1994 yılında ilk defa evime pci aldırıp internetle tanıstım.

o zamanlar microsft chat moda idi
bu zaman zarfı içinde bir çok insanla tanıştım çok şeyler gördüm
kimin doğru kimin yanlıs olduğunu ne bu klavye bilebilir nede sanal düşünceler bunu ifade edebilir.

Bu yüzden internet te olsa internet adabından yanayım

işin özeti özel olan seyler özel olarak kalsın kendi aranızda halledin. Ben okumak zorunda değilim ve 2 kişi arasında gecen seyler başka şahısların katılmasınıda doğru bulmuyorum ki sarfedilen tüm sözler içler acısı...

Sukunet yahu diyorum sukunet...

Bu konu ile ilgili ilk ve son yazımdır.

Hayırlı akşamlar.

GunO dedi ki...

@Kayhan
Saol kardeş..Bu konu benim bloğumda kara bi leke gibi kalıcak.. 'Çok yazık' demek geliyor sadece içimden.

Neyse