Mayıs 08, 2007

İstanbul-İstanbul

İstanbul çok özlemiş beni :=)

Yeni Popularımla, Taksim meydandan, taaa Tunele kadar yürüyünce en az 8 kilo verdiğime inanıyorum:=)
**********************************

O BigKing ten sonra en az 9 kilo aldığıma eminim
ama özlemişim napiim:=)
**********************************

Gloria Jeans te bi kahve molası
2 buçuk saat kalkamadım yerimden:=)
Göbeeem war biliorum biliorum:=)
**********************************
Kaşık-kamışlı, dondurmalı
Moco Loco
bizzati tavsiyem:=)

:=)

3 yorum:

cesur kedi dedi ki...

eglenceli post ben guldum.. 8 kilo verdim 9 kilo aldim :))
eglen gez toz jeyif almaya calis

cesur kedi dedi ki...

eglenceli post ben guldum.. 8 kilo verdim 9 kilo aldim :))
eglen gez toz jeyif almaya calis

cesur kedi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.